کد مطلب: ۶۲۶۱۵۹

مزدا CX-۶۰ رونمایی می‌شود/ ویژگی‌های آخرین مدل مزدا چیست؟

مزدا CX-60 رونمایی می‌شود/ ویژگی‌های آخرین مدل مزدا چیست؟

کمپانی مزدا در حال رونمایی از کراس‌اور جدید خود به نام CX-60 است. این خودرو با طراحی مجلل خود یک کالای لوکس محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کمپانی مزدا در حال رونمایی از کراس‌اور جدید خود به نام CX-60 است. مدل CX-50 این خودرو نیز در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. این خودرو با طراحی مجلل خود یک کالای لوکس محسوب می‌شود و سیستم دیفرانسیل عقب دارد.

طبق گزارش اتوبلاگ سیستم انتقال قدرت این خودرو یک سیستم هیبریدی برقی-بنزینی است که دور یک موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر ساخته شده است. این سیستم بیش از ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد. احتمالا تولید جدید مزدا با موتور شش سیلندر خطی نیز در برخی بازارها عرضه شود. حالت استاندارد این مدل دیفرانسیل عقب است و نسخه چهار چرخ متحرک هوشمند (AWD)آن نیز با قیمت بیشتری ارائه می‌شود.

کاپوت خودرو به نسبت بلند است. به عنوان مثال از کاپوت مدل CX-50 بلندتر است. شکل سپر مانند جلو پنجره همان‌طور باقی مانده، اما دو نوار ال‌ای‌دی نازک تا چراغ‌های جلو ماشین کشیده شده‌اند.

مزدا، CX-60 را روز هشتم مارس به صورت آنلاین معرفی می‌کند. اما فروش این خودرو در بازار آمریکا هنوز مشخص نیست. برخی می‌گویند این خودرو در بازار آمریکا به فروش نمی‌رسد.

مزدا همچنین قصد دارد تا در آینده کراس اور CX-80 و شاسی بلندهای بزرگ‌تری با نام CX-70 و CX-90 به ترتیب تولید کند. نسل جدید سدان‌های مزدا ۶ نیز در راه است.

آخرین اخبار خودروهای خارجی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.