کد مطلب: ۵۸۴۸۱۳

وحیدی مطرح کرد:

آخرین خبرها درباره محدودیت‌های کرونایی

آخرین خبرها درباره محدودیت‌های کرونایی

وزیر کشور گفت: با کامل شدن واکسیناسیون اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد که با اجرای آن کار برای مردم آسان و بسیاری از محدودیت‌های کنونی برداشته می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ‌احمد وحیدی، وزیر کشور برای شرکت در آیین تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید لرستان از طریق فرودگاه خرم‌آباد وارد لرستان شد و پس از پایان مراسم استقبال و گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد، مزار شهیدان گرانقدر این شهر را زیارت کرد.

وزیر کشور در بدو ورود به خرم‌آباد برای ایجاد توسعه پایدار و نیز اجرای طرح‌های اشتغالزا در لرستان قول مساعد داد و با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه فراوان در لرستان و کارهای خوبی که استاندار قبلی انجام داده است، اظهار کرد: ‌با نگاه جدید و انتصاب مدیران جدید امکان ایجاد ظرفیت‌های جدید در لرستان فراهم است.

وحیدی با بیان اینکه امروز توفیق داریم که در خدمت مردم استان لرستان جهت معرفی استاندار جدید و تکریم از استاندار فعلی باشیم، اظهار کرد: طبیعتاً در هر دوره‌ای دوستانی می‌آیند و دوستان دیگری می‌روند، کارهای خیلی خوبی توسط استاندار فعلی استان انجام شده است ولی امیدواریم توسط استاندار جدید نیز کارهای دیگر و مهمتری اتفاق بیفتد.

وی افزود: استان لرستان نیازمند کار زیاد است و با توجه به منابع و ظرفیت‌های بزرگی که دارد کم‌وکاستی‌هایی نیز وجود دارد که با همت مسئولان جدید برطرف می‌شوند.

وزیر کشور با تأکید به اینکه استان لرستان ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنعتی دارد که باید بیش از پیش استفاده شود، گفت: امیدواریم با فعال‌سازی همه ظرفیت‌های استان بتوانیم مشکل بیکاری استان لرستان را کاهش دهیم.

وحیدی با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی گفت: بنابر این است که در واقع با توسعه بحث واکسیناسیون و کاهش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا بتوانیم در قالب یک پلت‌فرم هوشمند محدودیت‌ها را به‌طور هوشمند اعمال کنیم و محدودیت‌های کلی را برداریم، این موضوع در دستور کار است و قرار است به‌شکل پایلوت عمل شود و بعد بتوانیم عمومی کنیم.

وی از اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها در کشور و بررسی آن در جلسه آینده ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و افزود: با کامل شدن واکسیناسیون اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد که با اجرای آن کار برای مردم آسان و بسیاری از محدودیت‌های کنونی برداشته می‌شود.

منبع: تسنیم

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.