کد مطلب: ۴۴۸۴۳۶

آخرین وضعیت پرداخت وام یک میلیون تومانی

آخرین وضعیت پرداخت وام یک میلیون تومانی

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی، به ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار طی مراحل اول و دوم تاکنون خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک‌های عامل تا ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، از تعداد ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه‌بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها)، تعداد ۷۷۲ هزار و ۹۳۰ فقره از تسهیلات موصوف (معادل ۹۹.۷ درصد) را پرداخت کرده‌اند.

همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می‌شود.

بر این اساس با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تا کنون از تعداد ۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۷۳ خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، تعداد ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۸۶ سرپرست خانوار تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که که فرآیند ثبت‌نام باقیمانده خانوارها و معرفی آنها به بانک‌ها (برای تعیین تکلیف نهایی) در جریان است تا در آخرین مرحله پرداخت تسهیلات در پایان اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوارهای باقیمانده واریز شود.

منبع: روابط عمومی بانک مرکزی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فردین ابوالحسنی

    سلام بازنشسته شدم برج ۸ سال ۹۸ با توجه ب اینکه دارای نوه هستم ۳۰ سال خدمت کردهام هم مستاجران و جالب اینکه وام یک ملیونی کرونا رو دریافت نکردم چقدر خوبه زندگیهمون تکلیف ما و امثالهم چیه؟ ضمنا از رزمندگان دفاع مقدس هم هستم و جز ایثارگران

  • بازنشته

    سلام از ستاد کل نیروهای مسلح سؤال دارم چرا وام یک میلیونی به کارکنان خدوم نظامی پرداخت نشده است مگر ما جز آمار نیروی انسانی کشور نیستیم ظاهرا هیچکس پیگیر موضوع نیست اعلام کنید ما باید چکار کنیم.

    • ..

      ۲۰ تیر نوبت ما هست البته اگه خدا قسمت کنه

  • ا

    اقا چرا وام رو نریختید من ک نیرو های مسلح هم نیستم چرا انقد عذاب میدید مارو بخدا احتیاج داریم تورو خدا واریز کنید چندین مرتبه کد ملی فرستادم

    • ناشناس

      بله آقا درسته بدید این چندر غازو پس

  • ناشناس

    اخه گناه دارن خانواده های نیروهای مسلح
    میدونستی حقوقشان زیر خط فقر

  • ا

    چرا ۲۲ام خرداد وام یک میلیونی کرونا واریز نشد برای ما خواهشاخواهشاخواهشایه خبر بدید بدونیم باید چیکار کنیم گفتید تا ۱۰خردا میشه ثبت نام کرد ما چندین دفعه فرستادیم اما چرا واریز انجام نشد خدا گواهه که خیلی نیاز داریم

  • ارتش

    چرا وام ب نیرو مسلح داده نشده؟؟؟ما احتیاج داریم..ما برای این برنامه ریختیم

  • ارتش

    چرا وام ب ارتش تعقل نگرفته …مگ چقدر حقوق میدن این حقوق اندازه یه هفته هست با سه اا بچه ..ما لازم داریم این پول

  • ناشناس

    چرا وام رو ب نیرو انتظامی ندادن والله زندگی ما بخور نمیره،با 3تا بچه حقوقو نمی‌دونیم چطور تا آخر برج برسونیم

  • ناشناس

    پس چرا هنور وام یک میلونی برای برخی از بازنشستگان نیرو های مسلح واریز نشده آیا حقوق زیر حط فقر ما علت آنست یا چی؟ حدافل یک راه پی گیری ارائه کنید با تشکر .

  • ناشناس

    سلام چرا برای نیروهای مسلح لشگری وام نریختن