کد مطلب: ۷۳۸۰۲۰

جزئیات معاملات خودرو در بورس کالا اعلام شد

جزئیات معاملات خودرو در بورس کالا اعلام شد

با توجه به افزایش تقاضا برای عرضه خودرو در بورس کالا، جزئیات معاملات خودرو در 23 آذر 1401 اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به افزایش تقاضا برای عرضه خودرو در بورس کالا، جزئیات معاملات خودرو در 23 آذر 1401 اعلام شد.

بورس کالا امروز ۲۳ آذر میزبان ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ و ۲۰۰۰ دستگاه تارا بود.

بر اساس گزارش‌های موجود درصد پیش پرداخت سفارش خرید تارا ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آن‌ها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است. همچنین امروز ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در ۴ رنگ مختلف در بورس کالا عرضه می‌شود.

امروز ۴۰۰ دستگاه تارا دستی مشکی آبنوس متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۱ درصدی، با قیمت ۴۰۵ میلیون تومان فروخته شد.

امروز ۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم مشکی) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۵.۸۸ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۷۵۲ میلیون و ۶۷۳ تومان فروخته شد.

۲۵۰ دستگاه تارا دستی خاکستری متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۰.۹۵ درصدی، با قیمت ۴۰۵ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان فروخته شد.

۲۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (تریم قرمز) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۸۰.۴۲ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان فروخته شد.

۱۵۰ دستگاه تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۲۶.۸۵ درصدی، با قیمت ۳۹۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان فروخته شد.

۲۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک خاکستری متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۷.۹۲ درصدی، با قیمت ۵۱۸ میلیون و ۵۷۷ هزار تومان فروخته شد.

۲۷ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم مشکی) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۹۰.۸۴ درصدی، با قیمت یک میلیارد و ۹۰۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان فروخته شد.

۲۷ دستگاه دیگنیتی پرستیژ مشکی (تریم قرمز) متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۱۱۵.۸۲ درصدی، با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان فروخته شد.

۴۰۰ دستگاه تارا دستی سفید متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۰.۹۸ درصدی، با قیمت ۴۰۵ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان فروخته شد.

۳۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک سفید متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۳۵.۸۹ درصدی، با قیمت ۵۱۰ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان فروخته شد.

منبع: ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.