کد مطلب: ۶۰۰۶۴۳

آغاز بارش در مناطق شمالی کشور از امشب

آغاز بارش در مناطق شمالی کشور از امشب

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر، بارش باران در شرق اردبیل، گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، امشب با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر، ابرناکی و بارش در شرق اردبیل، گیلان و مازندران رخ خواهد داد گفت: همچنین در خراسان جنوبی و مناطق جنوبی خراسان رضوی ابرناکی و بارش باران دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: روز پنجشنبه بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان همراه با کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما ادامه خوهد داشت. در اردبیل و ارتفاعات البرز بارش به صورت برف است.

کارشناس هواشناسی گفت: بعد از ظهر پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس شامل جنوب کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات شمال خوزستان و چهار محال و بختیاری ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان تاکید کرد: روز جمعه در اردبیل، گیلان، کرمانشاه، همدان، شمال لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویر احمد بارش پراکنده و در شمال شرق کشور وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: از امشب تا اواسط هفته آینده در غالب شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی درباره آب وهوای تهران گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کم‌ترین آن به ۷ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار سیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.