کد مطلب: ۱۳۳۴۷۱

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در این نمایشگاه که از امروز تا 28 اردیبهشت برگزار شود 160 شرکت داخلی و 130 شرکت خارجی از 16 کشور جهان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند.

در این نمایشگاه 130 شرکت از کشورهای سوئد، سوئیس، بلژیک، فرانسه، هند، اوکراین، نیوزیلند، ترکیه، ایتالیا، لتونی، اسپانیا، روسیه، جمهوری چک، چین، آلمان و صربستان شرکت کرده‌اند و مقامات راه‌آهن‌های ایتالیا، چین، اسپانیا، فرانسه و لتونی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

هم‌زمان با برگزاری این نمایشگاه در تهران، پنجمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن به همراه چندین میزگرد تخصصی در بخش‌های مختلف حمل و نقل ریلی توسط اساتید داخلی و خارجی در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

فراخوان برای ساخت و تولید تجهیزات مورد نیاز شرکت‌های راه‌آهن، مترو و شرکت‌های حمل و نقل ریلی، برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان صنعت ریلی کشور، رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت ریلی و صنایع وابسته به آن و ارائه ظرفیت‌های این بخش برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.