کد مطلب: ۴۳۶۹۹۴

آغاز دوخت لباس ویژه کادر درمانی از سوی برند بادی اسپینر

آغاز دوخت لباس ویژه کادر درمانی از سوی برند بادی اسپینر

بادی اسپینر تمامی توان و تجهیزات دوخت و تولیدش را در هفته جاری به دوخت و تهیه لباس‌های مناسب و استاندارد برای تامین بخشی از نیاز کادر درمانی کشور، اختصاص داده است و تولیدات خود را در این زمینه به صورت “کاملا رایگان” در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار می‌دهد.

در این روزها که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کادر درمانی و بیمارستانی، تهیه تجهیزات گوناگون از جمله لباس‌های مخصوص است، برند بادی اسپینر در اقدامی داوطلبانه و غیرانتفاعی شروع به دوخت لباس‌های استاندارد ویژه کادر درمانی از جمله پرشکان، پرستاران و … کرده است.

بادی اسپینر در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تمامی توان و تجهیزات دوخت و تولیدش را در هفته جاری به دوخت و تهیه لباس‌های مناسب و استاندارد برای تامین بخشی از نیاز کادر درمانی پرتلاش کشورمان، اختصاص داده است و تولیدات خود را در این زمینه به صورت "کاملا رایگان" در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار می‌دهد.

در روزهایی که کرونا به مهمترین چالش کشور بدل شده و نیروی درمانی کشور قهرمانانه و با تمام قدرت خود در برابر آن ایستادگی می‌کنند و سعی در شکست آن دارند، بادی اسپینر وظیفه خود می‌داند که در حد توان در کنار آن‌ها بایستد و با تامین نیازهایشان بتواند باری از دوششان بردارد و به حل هر چه سریع‌تر این چالش کمک کند.

این اقدام بادی اسپینر با همکاری و هماهنگی "شورای عالی برندهای پوشاک ایران" صورت گرفته است.

همچنین بادی اسپینر از ابتدای شروع این بحران تلاش کرد با ارائه خدمات ویژه خرید آنلاین از جمله "ارسال رایگان کالا" از رفت آمادهای غیرضروری به ویژه در ایام نزدیک به عید نوروز بکاهد و توانست در این راه نیز موفق باشد.

65rtew

طی هفته‌های آتی نیز دوخت لباس ویژه کادر درمانی از سوی برند بادی اسپینر ادامه خواهد یافت و تمامی این اقلام به صورت رایگان در بیمارستان و مراکز درمانی مرتبط با کرونا توزیع خواهد شد.

همه توان تولید و کسانی که می‌توانند در این روزها کمکی به بهبود اوضاع کنند، در دست هم داده‌اند تا از این حداثه نیز «با هم بگذریم‌».

56rtews

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    سلام امکان داره برای دوختن لباس کمک کنم پارچه از شما دوختن از ما