خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۷۴۹۲

وزیر تعاون اعلام کرد:

آغاز صدور کارت اعتباری خرید با وثیقه سهام عدالت یا یارانه

آغاز صدور کارت اعتباری خرید با وثیقه سهام عدالت یا یارانه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز صدور کارت اعتباری خرید با وثیقه سهام عدالت یا یارانه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد شریعتمداری در حساب شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به ابتکار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و برای نخستین بار تأمین مالی خُرد مبتنی بر زنجیره تولید از طریق صدور کارت اعتباری خرید با هدف افزایش قدرت خرید مردم و با توثیق سهام عدالت یا یارانه، بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها آغاز شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین بر تلاش برای یافتن راهکارهای عملی کوتاه مدت اقتصادی برای کاهش نرخ بیکاری با محوریت معاون اقتصادی در ده استان تاکید کرد و در حساب شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در سال ۹۹ برای کاستن از فشار بیکاری، افزون بر اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی نمایندگان ویژه وزیر در مناطق دارای نرخ بیکاری بالا تعیین شدند. یافتن راهکارهای عملی کوتاه مدت، کار مهمی است که در ماه‌های پایانی دولت با محوریت معاون اقتصادی در ده استان در حال انجام است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عباس

    دوستان هیشکی به هیچ وجه سهام خودشو نفروشه و باهاش وام نگیره این سهام تنها دارایتونه …حواستون باشه مشکلات رفع میشه بهتون قول میدم تو همین دو سال آینده همه چیز خوب میشه قیمت سهام میکشه بالا کاری باهاش نداشته باشین
    با تشکر…

  • عباس

    هان…

  • کآفیک

    دوستان لطفا لطفا لطفا در صفحات مجازی خودتون هشتگ #شفاف_سازی_سهام_عدالت رو به اشتراک بگذارید و در آن سوالات مهم و مربوطه رو بپرسید بلکه مسئولان این حوزه با دیدن این مطالبه گری بفکر پاسخگویی به سوالات شما باشند.
    اطلاعات پراکنده و از دهان این مسئول و آن مسئول بدرد هیچکداممان نمیخورد
    امیدوارم مردم صبوری کنند و تا زمان شفاف سازی کامل دست از همکاری با این طرح بردارند.
    بخشی از مطالبه من:
    ۱:کسانی که دارای سهام عدالت نمی باشند،چگونه میتوانند با توثیق دیگر اوراق بهادار این وام را دریافت کنند، مبلغ آن چگونه است و آیا شرایطی متفاوت با ضملنت قرار دادن سهام عدالت دارد؟
    ۲:تکلیف امکان فروش سهام عدالت چگونه است؟ ایا آقای دهنوی و مسئولان مربوطه به راه حلی رسیده اند؟
    ۳:اشخاصی که دارای کارت ملی هوشمند نیستند و با آنکه ماه هاست برای دریافت آن اقدام کرده اند اما هنوز برگه ان را در اختیار دارند قرار است چگونه این وام را دریافت کنند؟
    ۴:آیا قرار است براساس میزان ۶۰ درصد ارزش سهام عدالت این وام را بدهند؟ پس چگونه قرار است برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی ۱۴ میلیون وام ، و برای دارندگان سهام لدالت به ارزش پانصد هزار تومانی و کمتر وام ۷ میلیون تومانی پرداخت شود؟

  • رضا

    چرا این سهام عدالت رو به یه سری دادن وبه بقیه نمیدن من واقعا درک نمیکنم. الان من می بینم یه سری دارن این سهام رو میگیرن درحالی که وضع اونا از من که نمیگیرم خیلی بهتره. لطف کنید بررسی کنید

  • یکی که اصلا بهش ندادند

    بمنم بدید.خواهش میکنم.منم میخام.

  • م

    ببینید با زندگی مردم چه کار کردین و به چه روزی انداختین. این سهام رو هم از دست مردم به این صورت در میارین. و بدهکارشون هم میکنید. بعد اموالشون رو هم از ملت می گیرید بخاطر بدهی . و…….

  • م

    اونهایی که سهام عدالت ندارن باید چه کنند . یا اون دسته از افرادی که یارانه میگیرند.

  • حسین

    باعرض سلام وادب واحترام خدمت آقای وزیر تعاون کارواجنماعی،،،، جناب آقای وزیر محترم چرا تکلیف جاماندگان یارانه وبسته معیشتی راکه ازسال 1393 تاکنون از دریافت یارانه وبسته معیشتی کل خانوار محروم می‌باشند باتوجه به اینکه اکثریت این خانواده هاتحت پوشش اداره محترم بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستند وسرپرست خانواده دارای معلولیت جسمی حرکتی ومستاجر میباشندوفاقددرآمدجهت امرار معاش می‌باشند،،، آیا عدالت و…. همین است،،، چراحق یک خانواده مستضعف ومعلول باید پایمال شود،،، باتشکر جمعی از جامعه معلولین شهرستان نیشابور،،،، 7سال بدون یارانه،،،، جناب آقای وزیر چشم انتظاریم،،، اجرکم عندالله

  • سیداحمد

    سلام،،،، جناب آقای رئیس جمهور، جناب آقای وزیر،، جمعی ازجاماندگان جامعه معلولین تحت پوشش اداره محترم بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ازسال ۱۳۹۳ تاکنون از دریافت یارانه وبسته معیشتی کل خانوار محروم می‌باشند که زیر خط فقر زندگی می‌کنند،،، خواهشمنداست باتوجه به نزدیک شدن به ماه رمضان بخاطر خدا،،، بصورت عاجزانه درخواست میکنیم دستورفرماییدتااقدامات لازم رامبذول فرمایند،،، ۷سال بدون یارانه،،، ۷سال خجالت پیش خانواده،، ۷سال پرداخت هزینه آب، برق، گاز، چشم انتظار یم،،،

  • ناشناس

    آیا میتونم باکارت اعتباری طلا بگیرم