کد مطلب: ۱۳۷۲۴۵

آغاز عملیات خارج‌سازی مغروقه‌های آبراه خورموسی

آغاز عملیات خارج‌سازی مغروقه‌های آبراه خورموسی

عملیات خارج‌سازی مغروقه‌های آبراه خورموسی در شهرستان بندر ماهشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، با اجرای این طرح باقی‌مانده مغروقه‌های دوران جنگ تحمیلی با سرمایه‌گذاری یک هزار و 115 میلیارد ریال در آبراه خورموسی بیرون کشیده می‌شود.

در راستای اجرای این طرح طی 2 سال آینده هفت فروند مغروقه از آبراه خورموسی خارج می‌شود.

در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بندر ماهشهر همچنین از پروژه‌های تعمیرات زیرآبی شناور لایروب هاپر ساکشن هویزه با اعتبار 23 میلیارد با هدف انجام لای‌روبی و کانال دسترسی و ارائه خدمات به مشتریان بندری بهره‌برداری شد.

ساخت و خرید یک فروند قایق گشت یگان حفاظت بندر امام خمینی (ره) در مجتمع کشتی‌سازی شهید توحیدی با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد ریال با هدف افزایش ضریب امنیت دریایی و تعمیرات زیرآبی یدک‌کش دادمان 2، قایق راهنمابر هادی 7 با اعتباری به میزان 12.6 میلیارد ریال با هدف ارائه خدمات به مشتریان بندری از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده این سفر بود.

وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور و استاندار خوزستان به منظور بازدید و افتتاح از چند پروژه اقتصادی در دست احداث منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به این منطقه سفر کرد.

نشست صمیمی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های امروز وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه وی است.

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و علی گلمرادی نماینده مردم شهرستان‌های بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، منصور قمر فرماندرا ماهشهر و سعدالله عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در این دیدار حضور داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.