کد مطلب: ۴۱۸۱۸۸

آغاز فروش اقساطی ایران‌خودرو از ساعت ۱۱

آغاز فروش اقساطی ایران‌خودرو از ساعت 11

ایران خودرو شرایط فروش اقساطی سه محصول خود را از ساعت ۱۱ صبح امروز اول دی ماه اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو ویژه دی‌ماه ۹۸ با فروش سه محصول پژو ۴۰۵ SLX، پژو پارس سال و پژو پارس با موتور TU۵ آغاز شد.

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح امروز تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

اطلاعیه شرکت ایران‎‌خودرو حاکیست: بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می‌رساند، شرایط فروش اعتباري محصولات ایران خودرو
به تعداد بسیار محدود از ساعت11 صبح روز یکشنبه مورخ 98/910/1 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می‌گردد:

به منظور ثبت‌نام مشتریان واقعی، محدودیت‌هایی از جمله هر کد ملی یک دستگاه خودرو، عدم ثبت نام خودرو در ۱۸ ماه گذشته از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، دارا بودن سن ۱۸ سال و ارایه گواهی‌نامه رانندگی اعمال می‌شود، همچنين این برنامه در ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۸ آبان ماه فعال خواهد شد.

متقاضیان برای واریز وجه بالاتر از ۵۰ میلیون تومان می‌توانند پس از دریافت ردیف قرارداد از سایت فروش، حداکثر تا پایان وقت اداری دو روز کاری بعد از ثبت نام از طریق لینک «بخش میز کار مشتری» در همان سایت، نسبت به پرداخت تفاوت اقدام کنند. در غیر این‌صورت قرارداد غیرفعال شده و وجه متقاضی ظرف ۲۰ روز کاری مسترد خواهد شد.

ثبت نام مشتریان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان‌پذیر است

متن اطلاعیه ایران خودرو به این شرح است: بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می‌رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11صبح روز چهارشنبه مورخ 98/8/8 زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می‌گردد:

بر این اساس، با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت‌نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهایی را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف مدت 20 روز مسترد خواهد شد.

1 24

قواعد و نکات مهم:

* فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک‌ها براي کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود. لذا ضروریست نمایندگی‌های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

* ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می‌باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

* کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوي شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

* این بخشنامه امکان ثبت نام براي افراد بالاي 18 سال امکان پذیر می باشد.

* امکان ثبت نام صرفا برای مشتریان حقیقی فراهم می‌باشد و امکان ثبت نام براي مشتریان حقوقی و کاردکس و ثبت نام با شماره مشتري دوم نمایندگی امکان پذیر نمی‌باشد.

* امکان انتخاب کد نمایندگی در زمان ثبت نام فعال می باشد.

* ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق سایت ir.ikco.esale امکان پذیر خواهد بود.

* مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی باشند، در صورت ثبت نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه ثبت نام مشتري از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

* مشتریان محترم پس از انجام ثبت نام در سایت فروش اینترنتی و واریز وجه قرارداد،جهت انجام سایر مراحل انجام خرید و تحویل مدارك به شرح ذیل می بایستی به نمایندگی مورد نظر خود که در سایت انتخاب نموده است مراجعه نماید.

* امکان انتخاب کارت طلایی تک ستاره ( با احتساب هزینه) براي مشتری اختیاری است.

مدارک مورد نیاز:

1 .فرم قرارداد فروش رهنی (تکمیل و امضاء شده)

2 .وکالتنامه فک پلاك (پیوست بخشنامه می باشد)

3 .فرم تعهدنامه (در دو نسخه تکمیل و امضاء شده)

4 .پرینت حساب جاري صادر کننده چک (30 گردش آخر)

5 .گواهی امضاء محضري متقاضی و صادر کننده چک

6 .کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و صادرکننده چک

7 .قبض تلفن محل سکونت صادر کننده چک (آدرس، تلفن، کد پستی با آدرس و کدپستی صادر کننده چک باید یکسان باشد)

مراحل انجام کار:

1 -جهت واریز مبالغ بالای 50 میلیون تومان، مشتریان محترم می‌بایست پس از دریافت ردیف قرارداد، از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو «بخش میز کار مشی» حداکثر تا پایان وقت اداری دو روزکاري بعد از ثبت نام (48 ساعت) را واریز نمایند، در غیر این صورت قرارداد مذکور غیرفعال شده و وجه به مشتری مسترد خواهد شد.

2 -مقتضی است نمایندگان محترم در خصوص متن ذیل قبل از انجام پیش ثبت نام به مشتري (صاحب چک) اطلاع رسانی نمایند:

"مشتری به ایران خودرو اختیار می دهد به منظور کسب اطلاعات مربوط به تایید اعتبار خرید تسهیلاتی خودرو، استعلامات مورد نیاز را از بانک اطلاعاتی موجود در مراجع ذي صلاح (بانک ها و موسسات اعتباري) بعمل آورد."

3 -نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

4 -ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق سایت ir.ikco.esale امکان پذیر خواهد بود.

5 -دریافت مدارک مورد نیاز و ادامه مراحل ثبت نام، منوط به دارا بودن شرایط لازم ( زمان بررسی حداقل 24 ساعت می باشد ) امکان پذیر خواهد بود.

6 -مشتریان محترم پس از تکمیل واریز وجه پیش پرداخت و انتخاب نمایندگی، جهت اعتبار سنجی و ثبت چک میبایستی به نمایندگی انتخابی خود مراجعه نماید در غیر این صورت امکان اعتبار سنجی و ثبت چک در سیستم نمایندگی میسر نخواهد بود و ضمنا"چنانچه مشتری وجه پیش پرداخت را واریز نماید ولي به ھر دلیلی اعتبار سنجی ایشان تایید نگردد وجه مشتری به حساب ایشان مسترد خواھد شد و مشتري در خصوص ثبت نام ھیچگونه ادعایي نخواھد داشت.

7 -مبلغ تسهیلات قرارداد برابر جدول پیوست طی صدور چک شخصی در وجه شرکت ایران خودرو از متقاضی دریافت خواهد شد.

8 -همزمان مدارك تکمیل شده مرتبط با دریافت تسهیلات، از متقاضی( فرم ها و مدارك نقد و اقساط مشابه گویاهای جاري بعلاوه وکالتنامه فک پلاك) دریافت می گردد.

9 -مشتري وکالت "فک پلاك و تنظیم سند رهنی" مشابه نمونه پیوست را در دفاتر رسمی براي شرکت ایران خودرو تهیه می نماید.

10 -پس از انجام مراحل ثبت نام و واریز وجه و فعال سازي قرارداد، پرونده جهت انجام سایر اقدامات به نمایندگان شرکت‌های اعتبارسنج (حمایت گستر و خدمات مشاوره اي حامی ایرانیان) مطابق شرح درج شده در فرم خلاصه پرونده، مستقر در معاونت بازاریابی و فروش تحویل شود.

11 -با توجه به محدودیت این طرح، احتمال تکمیل ظرفیت وجود دارد. بدیهی است به محض تکمیل ظرفیت، ثبت نام خودروی مربوطه متوقف خواهد شد لذا ضروري است قبل از صدور چک و اخذ مدارك برابر آیین نامه مربوطه در وب سایت فروش اینترنتی ثبت نام و واریز وجه انجام گیرد.

فروش 1 دی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازم به نفع دلالان هست نه قشرضعیف جامعه،من هرجاسرزدم برای ثبت نام میگن نمیتونیم کسانی هستندکه کدملی افرادراخریداری میکنن تعدادزیادی هم ماشین میخوان ازاون طرف هم دستمزدکلانی به طرف میدن که فقط برای اوناثبت نام کنندیکی مثل منم که یه ماشین نیازدارم برای استفاده شخصی بایدبه قیمت گزافی ازبازارآزادخریداری کنم قانون عدالت انصاف یادت بخیر…

  • ناشناس

    والا من ۶ ماهه نمیتونم ثبت نام کنم همش شده پول و پارتی کافی نت ۳ م گرفته بعد یه ماه میگه ۴ م بده تا ثبت کنم کافی نتها هم ای وسط کاسبی کلانی میکنن وفقط به دلالها که پول بیشتری میدن ثبت نام میکنن

  • حسین

    چرا اینقدر دروغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بخدا شرم آوره!!!!!!!!

  • ناشناس

    همه‌ش‌‌چرت‌.بهترین‌سرمایه‌تون‌زمان‌‌است.سرمایه‌تون‌از‌دست‌ندهید.

  • ناشناس

    واقعا سرکاری هست

  • ناشناس

    همش دروغه

  • ناشناس

    من با نمایندگی ایران خودرو که از دوستانم بود تماس گرفتم خیلی محترمانه گفت 5 میلیون میگیریم ثبت نام میکنیم. گفتم چجوری، سرعت اینترنت شما با ما فرق داره ، گفت خیر ما حواله محفوظ داریم ربطی به ثبت نام نداره.
    یعنی کلا بگم سیستم فروش ایران خودرو بر مبنی فساد دایر شده

    • ناشناس

      میشه معرفیش کنید.من حاضرم این مبلغ رو بدم و برام ثبت نام کنن.

  • ناشناس

    فقط چاق کردن بازار
    بالا بردن کاذب قیمت های بازار
    هیشکی به فکر مردم نیست
    فقط حقه بازی و ریاکاری

  • ناشناس

    لطفا درب کارخانتون گل بگیرید

  • صالحن از کرمان

    چه بنوبسیم چه‌ننویسیم فایده ندارد