کد مطلب: ۳۳۸۵۵۸

آغاز فعالیت سامانه فروش گندم در ۲۵ استان کشور

آغاز فعالیت سامانه فروش گندم در ۲۵ استان کشور

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه برای تامین کالاهای اساسی کشور، ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است، از فعالیت سامانه‌ نوین فروش گندم خبر داد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در نشست پایش بازار کالاهای اساسی با بیان اینکه برای تامین کالاهای اساسی کشور، ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است، از فعالیت سامانه‌ نوین فروش گندم خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی؛ یزدان سیف، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سامانه‌ جدید فروش گندم راه‌اندازی شده تا ۳.۵ الی ۴ میلیون تن گندم که در طی سال فروخته می‌شود از طریق این سامانه توزیع و عرضه شود.

سیف افزود: سامانه فروش گندم از اول دی‌ماه فعالیت خود را در ۲۵ استان آغاز کرده و تاکنون ۱۲ هزار تن گندم از طریق این سامانه به فروش رسیده است. مزایای بسیاری از جمله هدفمند شدن فروش گندم و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این بخش دارد که امیدواریم این سامانه نیز مانند سامانه جامع بازرگانی موفق عمل کند.

وی با اشاره به میزان فروش گندم از اول سال‌ جاری تاکنون اظهار کرد: با این روند عرضه‌ گندم، با موجودی مطلوب حدود ۴ تا ۴.۲ میلیون تن وارد سال جدید خواهیم شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تامین کالاهای اساسی کشور نیز عنوان کرد: با تامین به موقع و عرضه و توزیع کالاهای شکر، برنج و روغن به ثبات قیمت این کالاها در کشور رسیده‌ایم و موجودی این کالاها در حد مطلوب و جوابگوی نیاز داخلی است که با سرعت بخشیدن به حمل‌ونقل کالاهای اساسی به وضعیت بسیار مطلوب در این بخش خواهیم رسید.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.