کد مطلب: ۷۴۳۳۱

آغاز ممنوعیت حمل گوشی نوت۷ در پروازهای ایرانی

هواپیمایی قشم طی بخشنامه‌ای حمل گوشی‌های موبایل گلکسی نوت۷ را در پروازهای این شرکت ممنوع کرد. شرکت هواپیمایی قشم در بخشنامه‌ای اعلام کرد حمل گوشی‌های موبایل گلکسی نوت7 سامسونگ در پروازهای این شرکت ممنوع است. در این بخشنامه آمده است؛ «با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر خطرزا بودن باتری گوشی‌های گلکسی نوت7 که در

هواپیمایی قشم طی بخشنامه‌ای حمل گوشی‌های موبایل گلکسی نوت۷ را در پروازهای این شرکت ممنوع کرد.
شرکت هواپیمایی قشم در بخشنامه‌ای اعلام کرد حمل گوشی‌های موبایل گلکسی نوت7 سامسونگ در پروازهای این شرکت ممنوع است.
در این بخشنامه آمده است؛ «با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر خطرزا بودن باتری گوشی‌های گلکسی نوت7 که در مواردی منجر به انفجار و آتش‌سوزی گردیده است، بدین‌وسیله جهت پیشگیری از خطرات احتمالی پذیرش این نوع گوشی در جامه‌دان مسافرین و همچنین به‌عنوان بار غیرهمراه ممنوع اعلام می‌گردد.
مسافرینی که از این دستگاه به‌عنوان گوشی شخصی خود استفاده می‌نمایند لازم است قبل از ورود به هواپیما و تا زمان ترک هواپیما آن را خاموش نگه دارند».
به گزارش تسنیم اخیراً شرکت سامسونگ از رفع مشکل فنی گوشی‌های گلکسی نوت7 خود خبر داده و اعلام کرده بود که این گوشی‌ها ایمن شده است، این در حالی است که در جدیدترین نمونه گزارش‌ها حکایت از آتش گرفتن یکی از همین تلفن‌های همراه در یکی از پروازهای خطوط ساوت وست آمریکا دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.