کد مطلب: ۴۴۴۹۰۲

آغاز پرداخت وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی

آغاز پرداخت وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی

بانک مسکن در بخشنامه‌ای جدید به شعب سراسر کشور ابلاغ کرده است که به زوج‌هایی که تاریخ عقدشان از اول فروردین ٩٩ ثبت شده است، وام ازدواج ١٠٠‌میلیون تومانی می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پرداخت وام ١٠٠‌میلیون تومانی ازدواج آغاز شد. بانک مسکن در بخشنامه‌ای جدید به شعب سراسر کشور ابلاغ کرده است که به زوج‌هایی که تاریخ عقدشان از اول فروردین ٩٩ ثبت شده است، وام ازدواج ١٠٠‌میلیون تومانی می‌دهد.

کمیسیون تلفیق بودجه ٩٩‌ سال گذشته مصوب کرد که از ابتدای امسال هرکدام از زوج‌ها باید ۵٠‌میلیون تومان وام ازدواج بگیرند. بر اساس این تصمیم، تبصره ١۶ لایحه بودجه‌ سال ٩٩، بانک مرکزی موظف شده است از محل پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از یکم فروردین ‌سال ٩٩ است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند با اولویت نخست پرداخت کند.

دوره بازپرداخت این وام هفت ساله و با نرخ سود ۴‌درصد است که البته زوج‌ها باید تضامین کافی برای دریافت این وام به بانک‌ها بدهند. این در حالی است که بانک مرکزی اعلام کرده است شرایط ضامن نیز تسهیل شده، به ‌صورتی که معرفی یک ضامن به بانک و گرفتن سفته کفایت می‌کند.

بانک‌ها موظف شده‌اند که هر ۶ ماه یک بار گزارش پرداخت وام ازدواج را به مجلس ارایه بدهند. حالا در‌ سال جدید بانک مسکن نخستین قدم را برای پرداخت وام ١٠٠‌میلیون تومانی ازدواج برداشته است و با بخشنامه‌ای پرداخت وام ١٠٠‌میلیون تومانی ازدواج را به شعب خود ابلاغ کرده است.

در بخشنامه بانک مسکن همچنین قید شده است خانواده‌های ایثارگران می‌توانند ٢٠٠‌میلیون تومان وام ازدواج دریافت کنند.

منبع: روزنامه شهروند

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کککک

    ما این دو ماه وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی ثبت نام کردیم ولی الان میگن جلو وام بستن پس کی باز میشن هزارتا گرفتاری هست

  • کککک

    ما این دو ماه واسه وام ۱۰۰ میلیونی ثبت نام کردیم ولی الان ضامن بردیم میگن جلو وام بستن پس کی تسهیلاتش آزاد میشه هزارتا گرفتاری هست

  • ناشناس

    ازسال۹۸عقدکردیم منتظربودیم پنجاه تومن بگیریم جهازمون بخریم بااین گرونی.الان میگن۹۹توالویته.برچه اساس؟متاسفم واقعا

    • محدثه

      جهیزیه همه چی سوبله شده یخچال شده 110ملیون فرش شده3500کفایت میکنه؟

  • محدثه

    تموم زندگیا به مشکل دارن میخورن بااین واما طلاشده گرمی900ب اون موقعه برج 11گرمی400بود نگرفتیم جهیزیه بایه حقوق وزارت کارادم خیلی همت کنه وگشنگی بکشه بتونه اجاره خونه روبده کنیان دم خونه ابروریزی بشه خونه 50متری اجارش شده 30تومن رهن اجارش 600ب بالا ماهم کارگریم اخ چ گناهی کردیم

    • ناشناس

      یگ وام بحساب میخوان بدن الان چهار ماهه دارم میرم بانک.الافم بخدا یکی پیدا نمیشه بگه داریم به کجا میریم

  • خاک برسر

    بابا تورو خدا چرا دارید با احساسات دوتا جوون که میخوان برن سر خونه زندگیشون هی بازی میکنید.تاکی دروغ اخه من الان ۹۸عقد کردم واممو نگرفتم گفتم ۹۹بگیرم حالا هر کاری میکنم وام بهم نمیدن میگن بوجه نیست.چجوری ما الان باید ادامه بدیم واسه زندگی ولا هی طلاق بگیریم بهتره میریم دنبال خلاف یا دست بالمون باز میشه یا مثل همه زندان…بسه دیگه خستمون کردید?

  • ناشناس

    با سلام بنده بعد از پذیرش وام به بانک مهر قرض الحسنه مهر آق قلا مراجعه نمودم می‌گوید بودجه نداریم اگر بودجه ندارند چرا پیامک اومده تا جهت وام به بانک مراجعه گردد.

    • علی

      چه مدت بعد ثبت نام پیامک اومد براتون

  • ناشناس

    من برج ۱۱بهمن ثبت کردم

  • وام ازدواج

    ۹ ماه ثبت نام کردم هنوز خبری نیس پس تا کی اخه

  • ناشناس

    منبرج نه ثبت‌نام کردم هنوز خبری نشده

  • ناشناس

    برای دریافت چه کار باید کرد وقتی میگویند سایت بسته است این وام هم نوش دارو بعد از مرگ سهراب است سازوکار درستی فراهم کنید تا جوانان بتوانند این وام رادریافت کنند نه یکوقتی که معلوم نیست کی این وام بدستشانبرسد لطفآ پی گیری کنید تا مشکل سایتوسایت بازی تمام شود نیاز فوری جوانان را در پیچ وخم بانکها نیندازید با تشکر

    • ناشناس

      سلام من سایت کندو رو برای ثبت نام وام ازدواج پیشنهاد میکنم فوری اسمتون داخل بانک مورد نظر بیرون میاد