کد مطلب: ۶۹۳۷۹

آغاز پروازهای هواپیمایی ملی تایلند به ایران

شرکت هواپیمایی تای ایرویز که به عنوان هواپیمایی ملی تایلند فعالیت می‌کند پس از نهایی شدن مذاکرات رسمی با مقامات ایرانی فعالیت خود را در آسمان ایران از دهم مهرماه آغاز خواهد کرد.مدیر عامل این شرکت اعلام کرده پروازهای مستقیم تهران – بانکوک از اول اکتبر – دهم مهرماه – با چهار پرواز در هفته

شرکت هواپیمایی تای ایرویز که به عنوان هواپیمایی ملی تایلند فعالیت می‌کند پس از نهایی شدن مذاکرات رسمی با مقامات ایرانی فعالیت خود را در آسمان ایران از دهم مهرماه آغاز خواهد کرد.مدیر عامل این شرکت اعلام کرده پروازهای مستقیم تهران - بانکوک از اول اکتبر - دهم مهرماه - با چهار پرواز در هفته کلید خواهد خورد.
به گفته وی این پروازها که افزایش فرصت‌های جدید جذب گردشگر میان دو کشور یکی از اصلی‌ترین اهداف آنها خواهد بود، با هواپیماهای بوئینگ 777 این شرکت تایلندی انجام می‌گیرد.
این شرکت همچنان اعلام کرده سالانه حدود 250 هزار ایرانی به تایلند سفر می‌کنند و این خط هوایی برنامه‌ریزی کرده تا بخشی از ظرفیت‌های موجود در این مسیر پرتردد را به دست بیاورد.
به نقل از ایسنا، در مردادماه امسال سفیر تایلند در ایران و مرتضی دهقان - معاون سازمان هواپیمایی کشوری ایران - برای ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک در زمینه‌ی حمل‌ونقل هوایی بحث و بررسی‌هایی صورت داده‌اند و آغاز برنامه‌های پروازی از اول اکتبر را تصویب کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.