خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۳۸۸۳

آقایان قد بلند با این روش‌ها لباس بپوشند

آقایان قد بلند با این روش‌ها لباس بپوشند

کسانی که قد بلند دارند عموما به دنبال راه‌هایی هستند تا قدشان از آنچه هست بلندتر به نظر نرسد. ترفند‌هایی هستند که می­‌توانید با انجام آنها از بلند به نظر رسیدن قدتان جلوگیری کنید و لباس پوشیدن یکی از آنهاست.

قد بلند اگرچه زیبایی‌های خاص خود را دارد و شما را متفاوت‌تر از بقیه می­کند، اما سختی‌هایی هم در پیدا کردن لباس مناسب دارد. کسانی که قد بلند دارند عموما به دنبال راه‌هایی هستند تا قدشان از آنچه هست بلندتر به نظر نرسد. ترفند‌هایی هستند که می­‌توانید با انجام آنها از بلند به نظر رسیدن قدتان جلوگیری کنید و لباس پوشیدن یکی از آنهاست. ما در این نوشته سعی داریم برخی از نکته‌های لباس پوشیدن مناسب برای آقایان قد بلند را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

انواع فرم بدن افراد قد بلند

همانند تمام افراد، افراد قد بلند هم فرم‌های بدن مختلفی دارند. فرم بدن اصولا به سه بخش عادی، بالاتنه بلند و بالاتنه کوتاه تقسیم می­‌شود. افرادی که این دو ایراد اندامی را دارند، باید علاوه بر پوشش دادن بلندی قد این مشکل را هم به گونه‌ای از دید خارج کنند. کسانی که بالاتنه بلندی نسبت به پاهایشان دارند بهتر است تا شلوارهای فاق بلند بپوشند و یک پیراهن استاندارد را همراه آن امتحان کنند.

شلوارهای فاق بلند استایل شما را عادی تر نشان می‌­دهند. اما افرادی که بالاتنه کوتاهی دارند باید لباسشان را روی شلوار خود قرار دهند و هرگز لباسشان را در شلوار نکنند چون باعث مشخص شدن پاهای بلند و بالاتنه کوتاه­شان خواهد شد.

لاغر هستید یا چاق

اگر لاغر اندام هستید مسلما قد بلندتر از آنچه هستید به نظر خواهید رسید و اگر کمی توپر هستید، قدتان نرمال‌تر خواهد بود. اگر می‌­خواهید بلندی قدتان به دلیل لاغر بودن به چشم نیاید باید از پوشیدن چندین لباس روی هم استفاده کنید. به عنوان مثال می­‌توانید هودی بپوشید و روی آن یک سویشرت بپوشید و یک شلوار اسلیم رنگ روشن بپوشید.

چند اشتباه در استایل‌های رسمی

2wedfgb

استایل‌های رسمی به گونه ای هستند که شما را خود به خود بلندتر و کشیده تر نشان می­دهد. برای آن که بیش از اندازه بلند به نظر نرسید چند کار کوچک انجام دهید. اول این که کراوات های طرح راه راه عمودی نپوشید. این طرح ها شما را بلندتر خواهند کرد. دوم این که شلوار و پیراهن با دو رنگ مختلف استفاده کنید تا رنگ‌های همسان شما را کشیده‌تر نکنند. ترجیح آن است که دو رنگ با فاصله زیاد از هم بپوشید: مثل پیراهن سفید و شلوار سورمه‌ای.

کفش‌های براق و نوک تیز

کفش‌های مردانه شیکی را انتخاب کنید که بیش از اندازه براق و نوک تیز نباشند. به عبارتی کفش‌های ورنی مناسب شما نیستند. کفش‌های چرم را جایگزین کنید و سعی کنید بودجه مناسبی هم برای خرید آن کنار بگذارید. چرا که تاثیری که یک کفش خوب و استاندارد روی سلامتی پا و عدم ایجاد خستگی دارد، بسیار زیاد است. انواع کفش مردانه از نمایندگی محصولات پیر کاردین پیشنهاد ما به شماست. این برند محبوب فرانسوی البته فقط در تولید کفش فعال نیست و هر آنچه که برای استایل مردانه خود نیاز دارید، مانند کراوات، پیراهن و کت و شلوار را می‌توانید از همین برند تهیه کنید.

لباس و شلوارهای تنگ

برای قد بلند پوشیدن لباس تنگ باعث می‌­شود بلندتر به نظر برسید. شما باید پیراهن‌های مردانه فیت بپوشید. پیراهن‌هایی که جذب نباشند و گشاد هم نباشند. استفاده از پیراهن گشاد هم شما را بد استایل نشان می­‌دهد. در خرید شلوار هم همین نکته را رعایت کنید. پوشیدن شلوار جذب و لوله شما را خیلی خیلی بلند نشان می­‌دهد و شلوار راسته یا اسلیم بخرید و یک استایل مردانه و شیک داشته باشید.

3erfghn

کت‌هایی با اندازه قد متوسط

اگر به دنیال یک ست اسپرت نیمه رسمی هستید، می‌توانید با خرید تک کت چرم مردانه که اندازه آن تا زیر باسن است، تلفیقی از استایل رسمی و اسپرت را ایجاد کنید. کت چرمی سبز تیره با این اندازه به همراه یک پیراهن سفید و ترکیب این استایل با شلوارهای اسلیم کتان مشکی شما را به یک جنتلمن واقعی تبدیل می­‌کند.

از ساعت و دستبند چرم هم در این استایل استفاده کنید و کفش‌های چرم و ساده را فراموش نکنید. کت چرم مردانه سک استایل رسمی، مرموز و منحصر به فرد به شما می­بخشد. درون کمدتان حتما به یک کت چرمی نیاز خواهید داشت. این کت ها هم می­توانند یک استای رسمی برایتان باشند و هم اگر آنها را با هودی استفاده کنید، یک استایل اسپرت خواهید داشت.

تاثیر شلوار گت‌دار

شلوار گت داری که جذب نباشد و اندازه آن تا قوزک پا برسد به همراه یک پیراهن مردانه که آستین آن را تا کرده اید قدتان را نرمال‌تر نشان می‌دهد. در این حالت پیراهن و شلوارتان را کمی آزاد انتخاب کنید. کفش های کالج و یا کفش های مردانه جیر یا پارچه مناسب این استایل‌ها هستند. رنگ این ست از استایلتان را روشن انتخاب کنید و از ترکیب شلوار خاکی یا آجری به همراه پیراهن کرم و کفش کرم استفاده کنید. اگر به رنگ کرم علاقه ندارید می­توانید رنگ قهوه‌ای را هم جایگزین کرم کنید.

در دنیای مد و فشن، دانسته‌ها بسیار است، بنابراین اگر می‌خواهید همیشه حرفی برای گفتن داشته باشید، باید اطلاعات‌تان را زیاد کنید. بنابراین پیش از ادامه این مطلب، سعی کنید سایر نکات پوشش مناسب آقایان قد بلند را نیز بخوانید تا با جدیدترین‌های دنیای مد آشنا شوید.

لباس‌های طرح ‌دار

لباس‌های طرح‌دار خاک تا حدی شما را متعادل تر نشان می­دهند و قدتان را نرمال نشان می­‌دهند. استفاده از طرح‌های هاوایی برای تابستان و طرح هایی با خط های افقی (این طرح‌‌ها قدتان را متعادل خواهند کرد) می­توانند به درستی روی قدتان تاثیر بگذارند و قدتان را کوتاه تر از آنچه هست نشان دهند اما از طرفی هم می­‌توانند شما را کمی پهن‌تر کنند بنابراین اگر شما کمی تو پر هستید از روش‌های دیگری برای متعادل کردن قدتان استفاده کنید.

تاثیر رنگ‌ها

در انتخاب رنگ‌ها دقت بیشتری به خرج دهید. رنگ‌های روشن عموما شما را پرتر نشان می‌­دهند و رنگ‌های تیره شما را لاغرتر می­‌کنند. تاثیر لاغری بر قد بلند بسیار مشهود است بنابراین ترجیحا پیراهن و شلوار تیره را به همراه هم استفاده نکنید. هارمونی را در رنگ هایی که استفاده می‌­کنید در نظر داشته باشید و از ترکیب رنگ‌های روشن و تیره به همراه هم استفاده کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد و استفاده از تاثیر رنگ‌ها می­‌توانید استایل­‌های بسیار زیبایی داشته یاشید و از پوشش خودتان لذت ببرید. امیدواریم نکاتی که در اینجا گفته شد در داشتن یک استایل مناسب به شما کمک کند.

نویسنده: سارااقبالی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.