خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۶۸۹۴

تهران به ۹۰ هزار اتوبوس جدید نیاز دارد

تهران به 90 هزار اتوبوس جدید نیاز دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید ظرفیت قراردادی ما و توافقات با دولت برای تحویل گرفتن اتوبوس در همین امسال بیش از ۳۰۰۰ دستگاه باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اکثر افراد حداقل یک بار از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و .. استفاده کرده‌اند، اما مشکلی که تا به امروز راه‌حلی برای آن در نظر نگرفته شده است صف های طولانی در این ایستگاه‌ها هستند که زمان زیادی از وقت مردم را می‌گیرند.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران گفت: امروز تهران به حداقل ۹۰۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد و با تدابیر بودجه‌ای صورت گرفته در شورا و شهرداری و انتظاراتی که از وزارت کشور داریم، ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس جدید مورد مطالبه ما تا پایان سال جاری است.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت قراردادی ما و توافقات با دولت برای تحویل گرفتن اتوبوس در همین امسال بیش از ۳۰۰۰ دستگاه باشد بگونه‌ای که بتوانیم در امسال ۲۰۰۰ دستگاه جدید با قرارداد مستقیم و ۱۰۰۰ دستگاه نیز از وزارت کشور تحویل بگیریم.

رییس شورای شهر تهران یاداور شد: قرارداد‌های فعلی منعقد شده بصورت مستقیم با خودروسازان داخلی جهت تحویل در امسال حداکثر به میزان جمعا ۷۶۰ دستگاه است که مربوط به شرکت‌های عقاب افشان و اسنا می‌باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.