کد مطلب: ۲۱۵۵۰۰

آمار فروش سینما / بدون تاریخ بدون امضا از ۳ میلیارد تومان گذشت

آمار فروش سینما / بدون تاریخ بدون امضا از ۳ میلیارد تومان گذشت

هفته دوم سینمایی اسفند ۹۶ هم مانند هفته‌های گذشته بدون تغییر ماند تا «بدون تاریخ، بدون امضا» همچنان پرفروش‌ترین فیلم هفته باشد.

در هفته دوم سینمایی اسفند ۹۶، «بدون تاریخ، بدون امضا» پرفروش‌ترین فیلم هفته شد و «آینه‌بغل» و «ما خیلی باحالیم» مثل هفته‌های گذشت دومین و سومین فیلم هفته از نظر میزان فروش هفتگی شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، «بدون تاریخ، بدون امضا» از ۹ تا ۱۵ اسفند ۸۳۴ میلیون تومان فروخت تا مجموع فروش این فیلم پس از ۳ هفته از ۳ میلیارد تومان عبور کند. فیلم وحید جلیلوند که برای سومین هفته متوالی پرفروش‌ترین فیلم شد، در هفته سوم نمایشش ۳۵۵ میلیون تومان کمتر نسبت به هفته دوم فروخت.

فیلم سینمایی «آینه‌بغل» با فروش ۴۹۳ میلیون تومانی، مجموع فروش خود را به ۱۹.۶ میلیارد تومان رساند و حالا فقط ۱.۳ میلیارد تومان با «نهنگ عنبر»، پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۶ فاصله دارد.

«ما خیلی باحالیم» هم در هفته گذشته با نمایش در ۱۰۹ سالن و بعد از گذشته چهار رفته به مجموع فروش بیش از ۱ میلیارد تومان رسید.

در هفته‌ای که گذشت، «مادری» نخستین هفته اکران کامل خود را با ۱۱۱ میلیون تومان پشت سر گذاشت و با رشد ۱۰۰ درصدی فروش، پنجمین فیلم پرفروش هفته شد.

«پل خواب» از ۹ تا ۱۵ اسفند فقط ۶ میلیون تومان فروخت و از جمع ده فیلم پرفروش بیرون رفت و «افسانه گل‌آباد» با ۱۱ میلیون تومان فروش هفتگی جای این فیلم را در جدول گرفت.

فروش سینمای ایران ۹ تا ۱۵ اسفند ۹۶

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.