کد مطلب: ۲۱۱۳۶۱

آمار فروش سینما / بدون تاریخ بدون امضا تلخ است اما پرفروش

آمار فروش سینما / بدون تاریخ بدون امضا تلخ است اما پرفروش

«بدون تاریخ، بدون امضا» در دومین هفته نمایشش ۱.۲ میلیارد تومان فروخت تا در دومین هفته سال جدید سینمای ایران همچنان پرفروش‌ترین فیلم باشد.

در دومین هفته سال نوی سینمای ایران، فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» ۱.۲ میلیارد تومان فروخت و همچنان پرفروش‌ترین فیلم هفته بود و ۴ فیلم دیگر وارد چرخه اکران شدند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، فیلم تحسین‌شده «بدون تاریخ، بدون امضا» که از ۲۵ بهمن ماه، اکران خود را شروع کرده، در دومین هفته نمایش ۱.۲ میلیارد تومان فروش داشت و مجموع فروشش بعد از دو هفته به ۲ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان رسید. این فیلم که اولین تجربه تهیه‌کنندگی احسان علیخانی است، در جشنواره فجر و ونیز جوایزی را به دست آورده است. نوید محمدزاده، هدیه تهرانی و امیر آقایی در این فیلم درام نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«آینه‌بغل» که نزدیک دو ماه و نیم از آغاز نمایشش می‌گذرد، هفته گذشته نیز با افت فروش مواجه شد و به ۵۹۸ میلیون تومان بسنده کرد و با این مقدار فروش هفتگی، مجموع فروشش به ۱۹.۱ میلیارد تومان رسید.

فیلم «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی از یک روز دیرتر از بقیه فیلم‌های تازه‌اکران ۳ اسفند وارد چرخه نمایش شد و در ۲۱ سینما ۵۱ میلیون تومان فروش داشت. هومن سیدی، هانیه توسلی و نازنین بیاتی بازیگران این فیلم اجتماعی هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «داستان مادری درباره زندگی دو خواهر است که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است.»

فیلم‌های «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید، «بلوک ۹ خروجی ۲» به کارگردانی علیرضا امینی، «اشک نرگس» به کارگردانی احمد عبداللهیان نیز اولین هفته اکران خود را پشت سر گذاشتند.

فیلم «من یک ایرانی‌ام» به تهیه‌کنندگی احمد نجفی و محمدرضا آهنج در ۲ هفته اکران فقط ۱۴ میلیون تومان فروش داشت. احمد نجفی با گل گرفتن در پشتی خانه سینما به نحوه اکران فیلمش اعتراض داشت.

فروش سینمای ایران ۲ تا ۸ اسفند ۹۶

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.