کد مطلب: ۷۰۶۵۶۹

آمار کرونا امروز ۶ مهر ۱۴۰۱/ ۷ بیمار دیگر جان باختند

آمار کرونا امروز ۶ مهر ۱۴۰۱/ ۷ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت گذشته کرونا جان ۷ بیمار را گرفت و ۲۶۲ نفر را به این بیماری مبتلا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزارت بهداشت آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا را در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

به نقل از ایسنا، طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده که از این تعداد ۷۸ نفر در بیمارستان‌های بستری شده‌اند.

با حساب آمار مبتلایان اخیر شمار بیماران مبتلا به کرونا در کشور از زمان شناسایی اولین مورد تا کنون به هفت میلیون و ۵۴۷هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۴هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

تا کنون هفت میلیون و ۳۲۵هزار و ۵۹ نفر از بیماران از این بیماری بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. در حال حاضر ۱۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آنچه که روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده است، تا کنون ۵۴میلیون و ۸۷هزار و ۸۹ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

آمار واکسیناسیون کرونا در ایران

وزارت بهداشت درباره میزان واکسن کرونای تزریق شده در کشور نیز اعلام کرد که تا کنون ۶۵میلیون و ۸۱هزار و ۶۸۵ نفر دُز اول واکسن کرونا، ۵۸میلیون و ۴۸۰هزار و ۶۵۷ نفر دُز دوم واکسن کرونا و ۳۱میلیون و ۲۰۷هزار و ۹۱۵ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، با این حساب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴میلیون و ۷۷۰هزار و ۲۵۷ دُز رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.