کد مطلب: ۵۸۷۱۹۸

آمار کرونا در ایران ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / مجموع جانباختگان از ۱۲۳ هزار نفر عبور کرد

آمار کرونا در ایران ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / مجموع جانباختگان از ۱۲۳ هزار نفر عبور کرد

طبق اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۸۱ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۷۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۸۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۲۴۹ هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۵ هزار و ۱۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۳ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۸۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضعیت زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نه با گلوله تفنگ نه با بلایی طبیعی نه با سیانور نه با بمب اتم نمیشد این همه آدم رو کشت ولی با وارد نکردن و تحریم واکسن فایزرومدرنا این همه انسان رو بی سروصدا به کام‌ مرگ فرستادند .

    • ناشناس

      این قدر واکسن واکسن نکنید همین الان در آمریکا روزانه تا بیش از دو هزار نفر هم بر اثر کرونا می‌میرند اسراءیل هم که بیشترین تزریق واکسن امریکایی را داشته اوضاع خوبی نداره اما چین هیچ مرگ و میری فعلا که نداره پس واکسن حتی اگر موثر هم باشه ولی موقتیه و این ویروس واکسن‌ها را خنثی میکنه پس واقع بین باشید و منطقی فکر کنید و ببینید دولت پرکار چین چگونه توانسته این بحران را مهار کنه؛ با خوشگذرانی و ویراژ دادن در جاده ها و خیابان‌ها و طبیعت گردی و بیست وشش روز تعطیل رسمی اضافی در کشور(ایران را منظورم است) یا با تلاش و پشتکار و تفکر و علم؟

  • ناشناس

    اقتصاد مملکتشون با بالاوپایین شدن دلار آمریکا میچرخه بچه هاشون به بهانه تحصیل دارن زندگی میکنن اونجا اونوقت واکسنهاشون واسه مردم ایران ضرر داره البته ناگفته نماند که باید اربابان روسی و چینی رو راضی نگه دارند.