کد مطلب: ۶۳۹۶۹۳

آمار کرونا در ایران:

فوت ۶۷ بیمار کرونایی در شبانه‌وروز گذشته/ شناسایی ۱۱۲۳ بیمار جدید کووید۱۹

فوت ۶۷ بیمار کرونایی در شبانه‌وروز گذشته/ شناسایی ۱۱۲۳ بیمار جدید کووید۱۹

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از ایسنا ، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در مورد آخرین وضعیت کرونا در کشور اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۷۰ نفر از آن‌ها بستری شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۷۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و یک هزار و ۸۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۸ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۷۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به نقل از ایسنا ، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته بیش از ۱۷ هزار دُز واکسن تزریق شده است.

براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۶۳ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۱ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۱۱۴ نفر دُز دوم و ۲۵ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۹۹۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

همچنین مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۱۵۲ دُز رسید و در شبانه روز گذشته ۱۷ هزار و ۷۹۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آخرین اخبار کرونایی را در صفحه اخبار ویروس کرونا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.