کد مطلب: ۵۷۲۶۴۴

دانشگاه شریف و تجارت‌نیوز برگزار می‌کند:

آموزش مباحث مالی و اقتصادی / چگونه تحلیل اقتصادی بنویسیم؟

آموزش مباحث مالی و اقتصادی / چگونه تحلیل اقتصادی بنویسیم؟

دوره جامع پرورش خبرنگار خبره مالی و اقتصادی توسط گروه مالی شریف و با همکاری پایگاه خبری تجارت‌نیوز برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دروس پیشنهادی برای دوره جامع پرورش خبرنگار خبره مالی و اقتصادی بر اساس منتخب دروس دانشگاهی رشته خبرنگاری و بر اساس مهارت‌های لازم و ضروری برای یک خبرنگار مالی طراحی شده است.

شرکت‌کنندگان با گذراندن دروس سطح یک توانمندی‌های لازم برای خبرنگاری اقتصاد و مالی را کسب می‌کنند و با گذراندن دروس سطح دو یک گام به پیش رفته و توانمندی‌های یک خبرنگار حرفه‌ای در حوزه مالی اقتصاد و مالی را کسب خواهند کرد. بدیهی است صرف گذراندن دروس سطح یک، منتج به کسب مهارت‌های لازم برای خبرنگاری مالی و اقتصادی خواهد شد و گذراندن سطح دو، حالت تکمیلی و پیشرفته خواهد داشت.

دروس این دوره و جزئیات بیشتر را در اینجا بخوانید.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با علوم مالی و اقتصادی علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری، فارغ‌التحصیلان رشته خبرنگاری علاقه‌مند به فعالیت حرفه‌ای در حوزه اقتصادی و مالی، خبرنگاران علاقه‌مند به فعالیت حرفه‌ای در حوزه مالی و اقتصادی رسانه‌ها، کارشناسان و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای مالی و تمامی علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری همگی از مخاطبان اصلی این دوره آموزشی محسوب می‌شوند.

تاریخ دوره: از ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

روزهای زوج / ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰

مدت دوره: سطح یک ۶۵ ساعت / سطح دو ۴۶ ساعت / دوره جامع ۱۱۱ ساعت هزینه: ۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان-۴,۶۵۰,۰۰۰ تومان

مدرس‌های این دوره ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز و روزنامه‌نگار اقتصادی؛ علی رئوفی، دکتری اقتصادسنجی و مالی و پژوهشگر و مشاور اقتصادی؛ دانیال آستانه، مدیر سرمایه‌گذاری و نظارت بر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ رازی؛ سید حامد اوالی،مدیر عامل مرکز نوآوری و فناوری‌های شهر هوشمند و حسان اعتمادی، مدیر پروژه مارکتینگ همکاران سیستم هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تحلیل اقتصادی با خبرنگاری اقتصادی یک مقدار متفاوت نیست؟

  • Mbm

    این مطلب یک تبلیغ بود؟

  • جمال

    سلام من مستاجرم هستم هشتابچه دارم کارمن آزاد هستم بچهام میگن چرابابا لباس کوهنه میپوشیم چرابابانمیخریم بهشون گفتم نمیتونم بخرم کرایه خونه میدم کارمن روزمزدی کارمیکنم روزکارمیکنم یروزی کارنیست مابدبخت شدیم بچهام گریه کردن گفتم گریه نکنید خدا بزرگ گفتن دروسه خدابزرگه ولی دولتمون کمک نمیکنن نمیدانم التماس میکنم کمکم کنید به این ماه محرم کمکم کنید