کد مطلب: ۴۷۷۷۹۷

آموزش زبان در خانه یا بیرون از آن، مسئله این است!

آموزش زبان در خانه یا بیرون از آن، مسئله این است!

یکی از روش‌هایی که افرادی زیادی هم از آن استقبال می‌کنند، یادگیری با روش آموزش آنلاین است، یادگیری با استفاده از فناوری‌های الکترونیکی برای دسترسی به برنامه‌های آموزشی، خارج از یک کلاس سنتی است.

تاکنون چقدر برای‌تان پیش آمده که به دلیل گران بودن کلاس‌های آموزش زبان ، نداشتن وقت اضافی یا دور بودن مسیر، از رفتن به آن کلاس منصرف شدید؟ شاید برای یکبار هم که شده برایتان اتفاق افتاده که تصمیم به یادگیری زبان خارجی گرفتید و قصد ثبت نام و شرکت در آن دوره یا کلاس را داشتید اما نتوانستید. دیگر این مشکلات به پایان رسیده و زمان آن‌ها گذشته. این روزها تکنولوژی‌های جدید و مدرن، نقش پررنگی در زندگی انسان امروز دارند، در حقیقت زندگی در دنیای امروز دیگر بدون استفاده از وسایل مدرنی مثل گوشی‌های تلفن همراه، رایانه‌ها و اینترنت، ممکن نیست. وجود این وسایل نیز موجب شده که بسیاری از آموزش‌هایی مثل آموزش زبان خارجی بر پایه آن‌ها انجام شود.

به طور کلی هوشمند شدن امور و رفتن آن‌ها به سمت مکانیزه شدن، کم کم تمام مشکلات انسان‌ها را حل کردند. یکی از این مشکلات؛ نرفتن به کلاس‌های یادگیری زبان خارجی است. همان طور که گفتیم دوری راه و نداشتن وقت کافی یکی از مهم‌ترین دلایلی هستند که سبب شده بود افراد از کسب دانش و زبان جدید منصرف شوند. پیشرفت فناوری اطلاعات، گستردگی و تاثیر آن در جامعه موجب شد که ابزارها و روش‌های آموزش نیز دچار تحول و تغییر شوند. یکی از روش‌هایی که افرادی زیادی هم از آن استقبال می‌کنند، یادگیری با روش آموزش آنلاین است، یادگیری با استفاده از فناوری‌های الکترونیکی برای دسترسی به برنامه‌های آموزشی، خارج از یک کلاس سنتی است.

اگر شاغل هستید، تحصیل می‌کنید یا به طور کلی وقتی برای شرکت در کلاس‌های آموزش زبان‌های مختلف را ندارید، بهترین گزینه برای شما فراگیری دانش با استفاده از آموزش آنلاین است. شما می‌توانید در منزل یا محل کارتان بنشینید و زبانی که به آن علاقه دارید را به راحتی فرابگیرید. در واقع تحولات امروز به گونه‌ای است که این فرصت را به هر فرد می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان که می‌توانند با امکانات خودشان و در طول مدتی که خود تعیین می‌کنند، مشغول یادگیری شوند. اما چطور و چگونه می‌توان با این روش چیزی آموخت؟ با ما همراه باشید تا علاوه بر ذکر مزایای بیشتر این روش، شما را با یکی از معتبر ترین وب سایت‌های آموزش آنلاین زبان خارجی آشنا کنیم.

فرصت بی‌نظیر یادگیری آنلاین زبان را از دست ندهید

شاید شما هم نقدهای مخالفان یادگیری مجازی به گوش‌تان خورده باشد؛ یک نقد رایج این است که یادگیری الکترونیکی هرگز نمی‌تواند جای ارتباط استاد و شاگرد را بگیرد و جایگزین آن شود!!! اما این باور تا حد زیادی غلط و اشتباه است. در واقع هدف یادگیری مجازی جایگزین شدن کلاس‌های درس نیست و رقابت با ارتباط استاد و شاگرد به صورت حضوری مطرح نیست.

یادگیری مجازی هم می‌تواند به عنوان یک مکمل برای افرادی که فرصت رفتن به کلاس‌های زبان حضوری را دارند مورد استفاده قرار گیرد و هم برای افرادی که شاغل هستند یا آن‌هایی که دغدغه و مشکلات خانوادگی دارند و امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، فرصت‌های جدید برای یادگیری را فراهم کند. به همین دلیل هم از نظر ما مقاومت در برابر پذیرش مزایای یادگیری آنلاین زبان کمی افراطی می‌باشد. درواقع اگر این نوع یادگیری به درستی اجرا شود، می‌تواند خلاء‌های آموزشی را به خوبی پر کند و زمان و هزینه‌های مالی فراگیران و برگزارکنندگان دوره‌های آموزشی را کاهش دهد.

IMG 20200916 142459

همچنین آموزش آنلاین زبان می‌تواند علاقه‌مندان به یادگیری آن را به طور مداوم با مباحث درسی درگیر کند. در دنیای امروز، یادگیری مداوم به یک ضرورت تبدیل شده است. فراگیری دانش آن هم به طور مداوم می‌تواند فرصت‌های جدیدی را در زندگی افراد رقم بزند، به آن‌ها اعتماد به نفس بدهد و حافظه‌شان را تقویت کند. همان‌طور که شاهد هستید، حضور فناوری‌ها در آموزش این امکان را فراهم کرده است تا اگر فرصت و شرایط شرکت حضوری در موسسات آموزشی را ندارید، به آسانی بتوانید به دوره‌های آموزشی دسترسی داشته باشید و به صورت مستقل مطالب مورد نیاز را یاد بگیرید. در ادامه به معرفی برخی دیگر از مزایای یادگیری مجازی می‌پردازیم:

  • عدم نیاز به حضور فیزیکی و رفت‌و‌آمد
  • تنظیم سرعت یادگیری
  • هزینه به نسبت کمتر
  • آموزش محتوای مورد نیاز
  • به روز بودن محتوا و سرعت آماده سازی آن
  • جذابیت دیداری و شنیداری
  • استفاده از اساتید در مکان‌های مختلف
  • مطالعه چند باره و مداوم
  • امکان استفاده از محتوا در حین سفر و کار و …
  • امکان یادگیری در حین کار

با من و زبان در خانه بنشینید و زبان بیاموزید

شاید اگر به چند سال قبل بازگردید و رویاهای‌تان را یکبار دیگر مرور کنید، بین آن‌ها، یادگیری زبان خارجی در خانه را نیز می‌بینید. این که بدون استرس و دغدغه و رفت‌وآمدهای طولانی در خانه بنشینید و زبان مورد علاقه‌تان را بیاموزید. تیم بزرگ من و زبان با ارائه یک وب‌سایت آموزشی این امکان را به شما علاقه‌مندان و افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند، می‌دهد که در هر ساعت از روز که می‌خواهید به آموزش زبان بپردازید.

IMG 20200916 142532

چه خانه‌دار باشید و در خانه و یا به عنوان یک فرد شاغل از صبح تا بعدازظهر سرکار باشید و یا حتی دانشجویی باشید که روزها را در دانشگاه سپری می‌کنید، در همه حال می‌توانید کمی از این وقت را به یادگیری آنلاین زبان از راه دور اختصاص دهید. دیگر نیازی نیست برای رفتن به کلاس از خانه بیرون بیایید و یا تمام قرارهای کاری خود را برای آموزش زبان کنسل کنید؛ آموزش زبان آنلاین من و زبان به کمک‌‌تان می‌آید. فرض کنید از دانشگاه یا از سرکار به خانه باز می‌گردید، خسته هستید و نمی‌توانید پشت فرمان بنشینید و تا کلاس زبان بروید. مدام هم با خود می‌گویید که ای کاش راهی بود تا در خانه آموزش می‌دیدم. من و زبان با طراحی فضایی خاص این آرزوی‌تان را به واقعیت تبدیل کرده.

محیط یادگیری آنلاین من و زبان ، می‌تواند برای یادگیری غیررسمی، ایده‌آل و قابل تنظیم باشد. در واقع این نوع آموزش می‌تواند تمام نیا‌زهای زبان آموز را برطرف کرده و به او کمک کند تا هر روز دقایقی را به آموزش بپردازد. فرقی ندارد وی کجا باشد، در خانه یا محل کار، در دانشگاه یا در سفر؛ وب‌سایت من و زبان همیشه در دسترس شماست تا بدون محدودیت آموزش ببینید و به یک زبان آموز حرفه ای تبدیل شوید؛ و این جادوی یادگیری آموزش آنلاین زبان خارجی است. شما می‌توانید در وب‌سایت من و زبان ثبت نام کرده، تا تجربه یک یادگیری شیرین را برای خودتان ثبت کنید و در کم‌‌ترین زمان ممکن، یادگیری راحت و بی‌دردسر را تجربه کنید. شما در روش آموزش آنلاین، مشکلات کلاس‌‌های حضوری را ندارید و می‌توانید زمان مفیدتری را برای آموزش صرف کنید. همچنین فراموش نکنید با این روش نوین، استراحت و یادگیری را با هم تجربه می‌کنید!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.