کد مطلب: ۴۱۹۳۵۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز بازارها در اولین هفته زمستان / سکه و طلا پیشتاز شدند

آنالیز بازارها در اولین هفته زمستان / سکه و طلا پیشتاز شدند

در اولین هفته از دی ماه امسال، همه بازارهای مالی صعودی ظاهر شدند. فلزات طلایی در اولین هفته دی ماه بیشترین بازدهی را به خود اختصاص دادند.

بازارهای مالی بازدهی مثبت را به ثبت رساندند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در اولین هفته از دی ماه امسال، همه بازارهای مالی صعودی ظاهر شدند و با تغییر قیمت بیش از یک درصدی همراه شدند.

در بین بازارها، سکه بیشترین بازدهی مثبتی را داشت.

بازار سهام که هفته گذشته با رشد سه درصدی شاخص همراه شده بود، در هفته جاری نیز طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روندی صعودی به خود گرفت. در همین راستا، شاخص کل در هفته جاری، توانست 3.07 درصد بازدهی را کسب کند و با رشدی 10 هزار و 766 واحدی، در کانال 361 هزار واحدی قرار بگیرد.

قیمت دلار صرافی ملی که هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، در هفته جاری صعودی ظاهر شد و در نهایت با افزایش 117 تومانی در سطح 12 هزار و 970 تومان در پایان هفته قرار گرفت.

در معاملات هفته جاری قیمت دلار کم نوسان ظاهر شد.

345
فلزات طلایی در اولین هفته دی ماه بیشترین بازدهی را به خود اختصاص دادند.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با رشد 3.08 درصدی از 456 هزار و 400 تومان در ابتدای هفته به 470 هزار و 500 تومان در پایان هفته رسید.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با رشد 3.1 درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از چهار میلیون و 449 هزار تومان در ابتدای هفته به چهار میلیون و 589 هزار تومان در پایان هفته رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.