کد مطلب: ۶۳۴۴۶۲

چرا گوشی موبایل را از آوند‌موبایل بخریم؟

چرا گوشی موبایل را از آوند‌موبایل بخریم؟

فروشگاه آوند‌موبایل یکی از مراکز معتبر گوشی موبایل است که می‌توانید انواع گوشی موبایل سامسونگ، گوشی موبایل شیائومی، گوشی هوشمند اپل و گوشی‌های جدیدی همچون اینفینیکس را از آن خریداری کنید.

این روزها با پیشرفت زیاد گوشی‌های هوشمند و اضافه شدن ویژگی‌های مختلف به آنها، کاربران این گوشی‌ها بیش از قبل به تعویض و خرید گوشی موبایل روی آورده‌اند. فروشگاه آوند‌موبایل یکی از مراکز معتبر گوشی موبایل است که می‌توانید انواع گوشی موبایل سامسونگ، گوشی موبایل شیائومی، گوشی هوشمند اپل و گوشی‌های جدیدی همچون اینفینیکس را از آن خریداری کنید. در این مقاله سعی داریم از مزیت‌های خرید و یک تجربه لذت‌بخش از آوند‌موبایل بگوییم.

آوندموبایل

بی‌شک اگر شما هم در این بازار داغ گوشی‌های هوشمند به فکر خرید گوشی موبایل هستید، باید به دنبال یک فروشگاه موبایل مورد اطمینان و با وجدان کاری باشید. آوند‌موبایل همان جایی است که نه تنها تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید حضوری و غیر حضوری را برایتان فراهم کرده، بلکه با ارائه خدماتی چون تحویل به موقع و ارائه خدمات مشتریان پس از فروش، خیال شما را از بابت هرگونه نقصان راحت می‌کند. در زیر به بررسی برخی از مزیت‌های فروشگاه آوندموبایل خواهیم پرداخت.

مشاوره رایگان

فروشگاه آوندموبایل با ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری خود همواره سعی داشته خریداران گوشی‌های موبایل و لوازم هوشمند را همراهی کند. این نکته که این فروشگاه با بیش از ۴۰ پرسنل، که بیشتر آنها کارشناسان تیم پشتیبانی آوندموبایل را تشکیل می‌دهند، باعث شده تا خرید گوشی از این فروشگاه نسبت به خرید از فروشندگان بازاری با اطمینان خاطر بیشتر و تجربه بهتری همراه باشد. کارشناسان آوندموبایل در تمامی ساعات روز، پیام‌های شما را به‌صورت تلفنی یا در واتس‌اپ و اینستاگرام دریافت کرده و به‌سرعت پاسخ می‌دهند و به طور رایگان و بدون هیچ توقعی هنگام خرید محصول مورد نظر خود، همراه شما خواهند بود.

حتما یه سر به اینجا بزنید: خرید سامسونگ s22 ultra با قیمت استثنایی

2 9

خدمات پس از فروش

تیم پشتیبانی فنی آوندموبایل نه تنها قبل از خرید گوشی همراهی‌تان خواهند کرد تا با توجه به بودجه و توقعات مورد نظر خود بهترین خرید را داشته باشید، بلکه پس از این تجربه لذت‌بخش نیز همراه شما هستند و در صورتی که کالای دریافتی هر‌گونه مغایرتی با کالای درخواستی داشته باشد، به شما اطمینان خواهند داد که به مشکلتان رسیدگی کرده و آن را برطرف خواهند ساخت.

تنوع کالا

آوند موبایل خرید هر گونه گوشی موبایل از جمله گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ، شیائومی، اینفینیکس و … و یا گوشی‌های پرچم‌دار و گران قیمتی همچون گوشی‌های آیفون را فراهم کرده است. همچنین این فروشگاه یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های لوازم هوشمند در ایران است. کارشناسان فروشگاه آوندموبایل نه تنها در زمینه گوشی موبایل بلکه در هنگام خرید لوازم جانبی، هدفون و هندزفری، ساعت و مچ‌بندهای هوشمند، کنسول بازی و لوازم خانگی هوشمند نیز کنار شما خواهند بود. تمامی محصولات این فروشگاه را می‌توانید زیر نظر کارشناسان تیم پشتیبانی و با ضمانت هفت‌روزه کالا دریافت کنید.

گارانتی اصل بودن کالا

آوندموبایل با ارائه گارانتی هفت‌روزه این اطمینان را به خریدار می‌دهد تا در صورت هرگونه عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل و یا کاستی در متعلقات موجود در کالا، بتواند این موارد را طی هفت روز شناسایی و به کارشناسان تیم پشتیبانی گزارش دهد تا در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی شده و در صورت صحت، محصول جایگزین یا مبلغ آن عودت داده شود. بعنوان خریدار هر نوع محصولی از این فروشگاه، می‌توانید به طور صد در صد مطمئن باشید که از خدمات پس از فروش و گارانتی هفت‌روزه آوندموبایل بهره خواهید برد.

3 8

قیمت‌گذاری منصفانه

این روزها که فروشندگان گوشی‌های موبایل قیمت‌گذاری را در جهت منافع خودشان و بدون توجه به قیمت موجود در بازار انجام می‌دهند، شرکت آوندموبایل پایبند به اصول اخلاقی بوده و سعی دارد با بررسی قیمت‌ها به‌صورت شبانه‌روزی توسط تیم قیمت‌گذاری، کالاها با بهترین قیمت ممکن به دست شما برسد.

ارسال سریع

ارسال کالا در آوندموبایل توسط پیک، تیپاکس و پست پیشتاز صورت می‌گیرد که سریع‌ترین راه‌های ارسال کالا هستند. تمام سفارش‌هایی که تا قبل از ساعت ۱۴ در تهران ثبت شده‌اند، همان‌ روز و سفارش‌های ثبت شده بعد از این ساعت، در روز کاری بعد توسط پیک به دست خریداران می‌رسد. برای شهرستان‌های خارج از تهران نیز علاوه بر قابلیت ثبت سفارش تا ساعت ۱۴ و ارسال توسط تیپاکس، با ثبت سفارش قبل از ساعت ۱۰ صبح، کالا همان روز به اداره پست تحویل داده شده و با پست پیشتاز ارسال می‌شود.

امکان دریافت کالا به‌صورت مراجعه حضوری

آوندموبایل علاوه بر ارائه خدمات غیر حضوری و امکان ارسال کالا با پیک و پست پیشتاز، امکان دریافت کالا در محل شرکت را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همانجا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.