کد مطلب: ۵۵۹۴۶۷

آیا بیت کوین توانست مقاومت خود را بشکند؟

آیا بیت کوین توانست مقاومت خود را بشکند؟

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد افت نسبی قیمت این دارایی های دیجیتال بودیم، به گونه ای که بیت کوین ۰٫۶درصد افت کرد و به قیمت ۳۳۱۶۶ دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این قیمت نسبت به یک هفته پیش هم ۳٫۶ درصد پایین تر بود و ارزش کل بازار این ارز مجازی پر طرفدار را به ۶۲۵ میلیارد دلار رساند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۹۵ هزار بیت کوین به ارزش ۳۳ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شد. تعداد کل بیت کوین های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۱۸۱ عدد رسید.

اتریوم اما افت بیشتری را نسبت به بیت کوین به ثبت رساند و ۳٫۵ درصد ریخت. قیمت این ارز مجازی هم اکنون ۲۰۴۰ دلار است.

باینانس کوین هم ۲۷۸ دلار در حال معامله است که نسبت به دیروز ۲٫۲درصد کاهش داشته است.

کاردانو تغییر چندانی نداشت و ۱٫۳ دلار در حال خرید و فروش شدن است اما داج کوین ۳٫۱ درصد ریخت و ۲۴ سنت قیمت گذاری شده است.

به طورکلی در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا یک درصد از کل ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی به باد رفته و هم اکنون به ۱۳۶۷ میلیارد دلار رسیده است.

در این بازار همچنین ۷۶ میلیارد دلار در معاملات ۲۴ ساعت گذشته حجم خورده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به ۱۰ هزار و ۷۴۱ نوع رسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس

آخرین اخبار مربوط به بیت کوین را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لینک بزرگترین گروه تلگرامی ارزهای دیجیتال (گروه جهانی)????????????دوستان خود را دعوت کنید
    اطلاعات و اخبار را با دوستانتان به اشتراک بگذاریدبا اطلاعات درست میتوانید به راحتی تصمیم بگیرید و گزینه درست را انتخاب کنید و ثروت آفرینی کنید

  • ناشناس

    سلام.اگه میخوای مثل بیتکویین که الان قیمتش 62000دلاره حسرت نخوری که چراهشت سال پیش این ارزونداشتی این فرصتوداری که شانستوبااین ارزی که میگم امتحان کنی کاملامعتبره وپشتیبان های بزرگی داره