کد مطلب: ۵۳۴۱۴۳

آخرین اخبار از احتمال قرنطینه تیم پرسپولیس

آخرین اخبار از احتمال قرنطینه تیم پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وزارت بهداشت درخواست کرد که پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت قرنطینه نشوند؛ در عین حال سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفته است امیدوارم با روش‌های پزشکی و تست‌های متوالی، هر چه زودتر کاروان پرسپولیس از قرنطینه خارج شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، درحالی که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند به سر می‌برد، وزارت بهداشت خواسته اعضای این تیم پس از بازگشت به تهران به قرنطینه بروند و در صورت منفی بودن تست‌ کرونا از قرنطینه خارج بشوند.

آنگونه که ایسنا در این مورد گزارش داده است، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت بهداشت توضیحاتی درباره نحوه سفر تیم به هند و قرنطینه اعضای تیم ارائه کرد.

در این نامه اشاره شده که پرسپولیس با پرواز چارتر عازم هند شده و در بازگشت هم از پرواز چارتر استفاده خواهد کرد و از طرف دیگر، این تیم تحت حباب قرطینه AFC قرار دارد و هر سه روز یک بار تست PCR داده است و به همین خاطر از وزارت بهداشت درخواست شده تا از قرنطینه این تیم هنگام بازگشت، صرف نظر شود.

توضیحات سرپرست مسابقات سازمان لیگ

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز در مورد قرنطینه کاروان سرخپوشان بعد از بازگشت از هند گفت: امیدوارم با روش‌های پزشکی و تست‌های متوالی، هر چه زودتر کاروان پرسپولیس از قرنطینه خارج شود.

به گزارش ایرنا، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگویی رادیویی در خصوص بحث قرنطینه پرسپولیسی‌ها بیان کرد: ما برای شب‌های قدر برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات نداریم. بازگشت پرسپولیس هم با همان ایام همزمان می‌شود.

وی افزود: از ستاد مقابله با کرونا درخواست کردیم تا این موضوع را بررسی کنند چرا که این دستور وزیر بهداشت است و هرگز از خط قرمزهای وزارت بهداشت عبور نمی‌کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: امیدوارم این موضوع باعث نشود تا تغییری در زمان برگزاری مسابقات صورت بگیرد. امیدوارم با روش‌های پزشکی و تست‌های متوالی که گرفته می‌شود هر چه زودتر کاروان پرسپولیس از قرنطینه خارج شود. البته با توجه به دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان که از وزارت بهداشت دریافت شده، کاروان تیم پرسپولیس نهایتا یک هفته در قرنطینه خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا قرنطینه شامل برگزاری تمرینات تیم هم خواهد شد یا خیر، اضافه کرد: این به خود باشگاه ارتباط دارد و فرقی نمی‌کند که تیم چگونه بخواهد از این یک هفته استفاده کند. در مجموع چه قرنطینه باشد چه نه یک هفته زمان تا مسابقه داخلی پرسپولیس پس از بازگشت کاروان این تیم به ایران وجود دارد.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.