خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۲۲۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۱۰ خبر مهم برای بازار شب عید / پیش از معامله این اخبار را بخوانید

۱۰ خبر مهم برای بازار شب عید / پیش از معامله این اخبار را بخوانید

روز گذشته هرچند طلا و بازار سهام یک روند صعودی داشتند اما دلار کمی ارزان شد. اما در ادامه طی دو روز باقی مانده تا پایان امسال، بازارها چه وضعیتی خواهند داشت؟ آخرین اخبار رسمی حاوی چه سیگنال‌هایی هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته هرچند طلا و بازار سهام یک روند صعودی داشتند اما دلار کمی ارزان شد. اما در ادامه طی دو روز باقی مانده تا پایان امسال، بازارها چه وضعیتی خواهند داشت؟ آخرین اخبار رسمی حاوی چه سیگنال‌هایی هستند؟

ـ دیروز نیز در ادامه روند کم نوسان و کاهشی، اسکناس آمریکایی ۷۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۴ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.

ـ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز گذشته ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با آخرین قیمت در روز یکشنبه ۳۰ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

ـ رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید در آخرین هفته سال ۹۹ بازار طلا آرامش دارد و پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا تا آخر هفته اندکی نوسان داشته باشد.

ـ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دست‌کاری قیمتی در بورس صحت ندارد، گفت: امروز در شورای عالی بورس پیشنهاد خواهیم داد که اجازه دهد بسته جامعی برای دامنه نوسان تهیه نماییم.

ـ نمایندگان مجلس با اختصاص ۵ درصد از سهام دولتی در عرضه اولیه به بازارگردانی موافقت کردند.

ـ طی اطلاعیه منتشر شده، افزایش سرمایه ۴۰ درصدی نماد فولاد به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسید.

ـ وزیر اقتصاد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سود سهام عدالت را به طور کامل تا پنجشنبه واریز کنیم، گفت: تصمیم گیری در مورد دامنه سه حالت دارد؛ یا دامنه نوسان نامتقارن یک ماه دیگر تمدید می‌شود، یا به حالت قبل برمی‌گردد و یا حالت جدید مثبت و منفی بالاتر در نظر گرفته خواهد شد.

ـ بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده نمادهای دفارا، بکاب، خفولا و بانک قرض‌الحسنه رسالت تایید شد.

ـ وزیر صمت گفت: ستاد تنظیم بازار اختیاری در رابطه با تنظیم بازار ندارد و هیچ ابزاری برای اعمال نظارت بر بازار کالا‌های مختلف در دست این ستاد نیست.

ـ روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹۸۰ بیمار جدید مبتلا، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۳۳۰ نفر رسید.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا زمانی که خودرویی و خمحرکه مثبت نشه.شاخص هیچ حرکتی نمیکنن
    چون خودروییها قطب نمای بورس هستن