کد مطلب: ۵۷۹۵۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اخبار اثرگذار بر بورس امروز ۲۲ شهریور/ برنج وارد بورس شد

اخبار اثرگذار بر بورس امروز ۲۲ شهریور/ برنج وارد بورس شد

روز گذشته شاخص کل بورس با افت شدیدی مواجه شد و در محدوده یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد به کار خود پایان داد. کدام اخبار در روند بازار امروز موثر است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته شاخص کل بورس با افت شدیدی مواجه شد و در محدوده یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد به کار خود پایان داد. کدام اخبار در روند بازار امروز موثر است؟

_قیمت سکه روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان رسید همچنین قیمت طلا ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان ثبت شد.

_ نرخ ارز در صرافی ملی روز گذشته با ۴۴ تومان کاهش به ۲۶۹۷۷ تومان رسید. قیمت دلار در بازار آزاد دیروز هم با روند نزولی همراه بود و به قیمت ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان رسید که نسبت به روز شنبه حدود ۳۰۰ تومان کاهش قیمت را ثبت کرد.

_ دیوان عدالت اداری قیمت‌گذاری دستوری شن و ماسه را ابطال و اظهار کرد که دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت حق قیمت‌گذاری و اعلام نرخ در خصوص شن و ماسه را ندارند.

_ طرح فروش فوق العاده (۳ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) از دیروز یکشـنبه ۲۱ شهریور برای سه محصول آغاز شد و تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

_بازار فرابورس امروز دوشنبه ۲۲ شهریور، میزبان عرضه اولیه سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین خواهد بود، این عرضه اولیه‌ بر مبنای دستورالعمل جدید عرضه‌های اولیه و با کشف قیمت توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

_ برنج طارم با نماد معاملاتی "برنج ۰۱۰۴ پ ۰۱" و "برنج طارم ۰۱۰۴ تجارت مازندران (پ) " تا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ در بورس کالای کشاورزی قابل معامله است.
کشاورزانی که برنج طارم دارند از این پس می‌توانند برنج‌های طارم خود را بدون واسطه در بورس کالای کشاورزی عرضه و به صورت نقد به فروش برسانند. خریداران با همان کد بورسی که سهام خرید و فروش می‌کنند می‌توانند برنج را بدون واسطه و با نرخ روز خریداری کنند.

_ وزیر صمت در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس گفت: رویکرد وزارت صمت در تنظیم بازار، اصلاح ساختاری است و نه برخورد دستوری

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.