کد مطلب: ۵۸۸۰۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام خبرها در بورس امروز اثرگذار هستند؟

کدام خبرها در بورس امروز اثرگذار هستند؟

هفته گذشته شاخص کل بورس در تمام روزها با افت رو به رو شد و در آخرین روز معاملاتی هم در محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها در روند معاملات تاثیرگذار است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته شاخص کل بورس در تمام روزها با افت رو به رو شد و در آخرین روز معاملاتی هم در محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها در روند معاملات تاثیرگذار است؟

_ نرخ ارز در صرافی‌ ملی دیروز جمعه نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۲۶ هزار و ۵۶۲ تومان ثابت ماند.

_بورس در هفته گذشته کانال ۱٫۴ میلیونی را از دست داد و در مجموع کل هفته ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۷۴۰ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین رشد ۲۱۵ درصدی داشته است.

_ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سهمیه‌بندی اختصاص یافته جهت تامین مواد اولیه صنایع پتروشیمی و فولاد حذف خواهد شد

_ به گفته رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، تاکنون ۱۵ بانک عامل، درخواست سپرده‌گذاری در صندوق توسعه ملی را ارائه کرده‌اند.

_ به گفته رئیس اداره‌کل نقدینگی و خزانه‌داری بانک مسکن، امکان برخورداری از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن برای کسانی که در سامانه سجام ثبت‌ام نکرده‌اند فراهم شده است.

_ نشریه فایننشال تایمز انگلیس در گزارشی با عنوان (عربستان در مذاکرات با ایران جدی است)، از تمایل ریاض برای ترمیم روابط با تهران سخن گفت. این نشریه اعلام کرد فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در خلال مصاحبه ای به نشریه فایننشال تایمز گفته است: مذاکرات با ایران صمیمانه بوده است.

_ مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌بینی کرد ۶۷ درصد از منابع بودجه در سقف اول تا انتهای سال ۱۴۰۰ محقق شود. در اینصورت و با فرض تحقق ۱۰۰ درصدی مصارف، بودجه سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰۷ هزار میلیارد تومان کسری غیرقابل تأمین خواهد داشت.

_ کاخ سفید خبر داد: تمرکز ما بر مسیر دیپلماسی با ایران است؛ وارد فرضیات فراتر از آن نمی‌شویم. اگر ایران درخواست بیشتری داشته باشد و پیشنهاد کمتری بدهد، مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مالباخته بورسی

    بیت کوین کمتر از ۶ ماه به سقف قبلی خودش رسید .یعنی اگه کسی تو اوج خریده بود الان سر به سر بود .ولی متاستانه بورس بعد ۱۳ ماه ریزش ما هنوز تو ۹۰ درصد ضرریم …
    این است نتیجه دعوت و اعتماد به مسئولین …