کد مطلب: ۵۹۸۹۸۰

۴ سیگنال کدال برای بورس امروز

۴ سیگنال کدال برای بورس امروز

در حالی که بازار سهام روندی نزولی دارد، گزارش‌های منتشر شده درباره عملکرد شرکت‌ها در کدال چیز دیگری می‎‌گوید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس امروز در حالی معاملات خود را از ساعتی دیگر آغاز می‌کند که روز گذشته شاخص کل بورس تهران با افتی نزدیک به دو درصد، کانال یک میلیون ۴۰۰ هزار واحدی را از دست داد.

با وجود این روند نزولی اما، خبرهایی که از نمادهای مختلف در کدال منتشر می‌شود، چندان ناامید کننده نیست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، شرکت داروسازی ابوریحان ( دابور ) در صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ماهه خود به ازای هر سهم ۲۲۹ تومان سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۲۰ درصدی داشته است. دابور که با سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی در بازار سهام ثبت شده، در شش ماه نخست امسال بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان سود محقق کرده است.

یکی دیگر از نمادهایی که اطلاعاتی را در کدال بارگذاری کرده، سیمان شرق است. سشرق که در سال مالی ۹۹ توانسته نزدیک ۳۰۰ میلیارد تومان سود انباشته داشته باشد، چندی پیش مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد. در این مجمع قرار شد به ازای هر سهم ۸۰ تومان سود نقدی به سهامداران تقسیم شود.

تماوند هم صورت مالی منتهی به ۳۱ شهریور خود را منتشر کرد. بر این اساس شرکت تامین سرمایه دماوند به ازای هر سهم ۳۲۳ ریال سود محقق کرده است. این رقم نسبت به سال قبل رشدی ۲۸۵ درصدی داشته است.

شرکت تولید محور خودرو هم اطلاعات صورت‌های مالی ۶ماهه خود را در کدال منتشر کرده است. خمحور در شش ماه نخست امسال بیش از ۳۳۲ میلیارد تومان درآمد داشته که رشدی ۱۱۲ درصدی نسبت به سال قبل داشته است. با این حال این شرکت در ۶ ماه نخست امسال زیان ۶ تومانی به ازای هر سهم به ثبت رسانده است. این در حالی است که جمع حقوق مالکانه خمحور در نیمه نخست امسال ۷۰۰ درصد بیشتر از سال قبل بوده است.

مهمترین اخبار مربوط به نمادهای بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لعنت‌بربورس‌وبورس‌بازی