کد مطلب: ۶۱۸۵۲۷

سهامداران بخوانند / بورس امروز تحت تاثیر چه اخباری است؟

سهامداران بخوانند / بورس امروز تحت تاثیر چه اخباری است؟

دیروز شاخص کل بورس تهران بیش از ۳۰ هزار واحد ریخت و کانال ۱٫۳ میلیون واحدی را از دست داد. امروز و در آخرین روز معاملاتی هفته آیا شاخص می‌تواند به روند مثبت بازگردد؟ بازار امروز تحت تاثیر چه اخبار مهمی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز شاخص کل بورس تهران بیش از ۳۰ هزار واحد ریخت و کانال ۱٫۳ میلیون واحدی را از دست داد. امروز و در آخرین روز معاملاتی هفته آیا شاخص می‌تواند به روند مثبت بازگردد؟ بازار امروز تحت تاثیر چه اخبار مهمی است؟

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولت گفت: بانک‌ها براساس قانون مصوب شورای پول و اعتبار ملزم به رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات هستند و هیچ تغییری در این نرخ‌ها ایجاد نشده است. براساس بخشنامه بانک مرکزی نرخ سود سپرده ۱۰ درصد برای سپرده کوتاه‌مدت، ۱۶ درصد برای سپرده یکساله و ۱۸ درصد برای سپرده‌های دوساله است. اگر بانکی تخلف کند، براساس گزارش بازرسان بانک مرکزی برای بانک پرونده تشکیل خواهد شد و اعضای هیات مدیره باید پاسخگو باشند.(ایبنا)

وزیر نفت کشورمان و نیکلای شولگینوف وزیر انرژی روسیه که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه را نیز به عهده دارند، عصر روز سه‌‌شنبه راههای ارتقای سطح همکاری‌های دو کشور را در زمینه اقتصادی و نفتی بررسی کردند. (ایرنا)

نماینده روسیه در وین از دیدار هیات روسی با هیات آمریکایی در صفحه توئیتر خود خبر داد و نوشت: ما وضعیت توافق هسته‌ای در مذاکرات وین را با تمرکز ویژه بر روی مسائل مهم مرور کردیم.

بازارهای جهانی هم امروز را با روندی متعادل آغاز کردند. اگر چه طلا و مس روندی نزولی داشتند و ارزان شدند اما فلزاتی چون آلومینیوم و روی رشد خوبی را نسبت به ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رساندند. بیت‌کوین هم نسبت به روز گذشته رشد داشته و در کانال ۴۲ هزار دلاری معامله می‌شود.

تنها دو روز تا پایان مهلت شرکت‌ها برای انتشار گزارشات فصلی خود باقی است. این در حالی است که اکثر نمادهای بازار سهام هنوز گزارشات خود را در کدال منتشر نکرده‌اند و احتمالا در این دو روز شاهد سیلی از گزارشات در کدال باشیم.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه مردم هیچ ارزشی برای سیاست بازان ندارند. اونها فقط فکر قدرت خودشون هستند. مردم رو فقط برای رای دادن میخواستند و میخواهند.

  • ناشناس

    بورس‌ ـ اولویت ـ اول ـ در بدبخت کردن . جناب آقای رییسی

  • من

    10میلیارد دلار رو از کره گرفتید 1میلیارد دلارش رو بیارید بورس شاخص میره بالای 2000

  • ناشناس

    هیچ وقت حرفهای یک سیایت باز رو باور نکنید و اعتماد نکنید. سیاست بازان در هر جایی و با هر لباسی باشند، فقط فکر قدرت خودشون و ثروت خودشون هستند.

    • ناشناس

      سیاست داشتن که این کاروو نمیکردن

  • ناشناس

    خیر و ضررش بماندبرای حقوقی ها و کاربران محترم

    • ناشناس

      شما فقط برو

  • ناشناس

    اول صبح چشمانمان به رنگ قرمز تابلو بورس روشن شد چه اصراری است بر ادامه این روند کسب کننده تا تدوین قوانین جیدید که به نفع سهامدار باشد جهت جلوگیری از زیان بیشتر پیشنهاد به تعطیلی بورس میدهم مسئولین توجه کنند

    • ناشناس

      فقط جششششششششششششن پتتتتتتتتتتتتتتتتتتو تومجمع شرکتی که ضرر زده به سهامدارش بگیرید تا مدیر بی لیاقت بره خانه مدیر لایق بیارید حق گرفتنی نه دادنی مثل مجمع بانک دی وکرمان هر شرکتی قبل از مجمع باید ۲۰ روز مثبت ۵درصد بزنه

  • ناشناس

    مردم، هیچ سهمی رو خرید و فروش نکنید. مگه پول لازم باشید. نگذارید حقوقی ها ازتون نوسان بگیرند.

  • ناشناس

    بازم مسئولین دیگه حرف میزننو عمل نمیکنن این عشقی حرف زدنم بلد نیست نمیدونم به چه عشقی کردنش رئیس سازمان بورس

  • مالباخته بورس

    شاپور محمدی شجاع را جایگزین عشقی بی کفایت کنید.

  • ناشناس

    دولت شاخص ساز دریغ از جبران ضررهای مردم