کد مطلب: ۴۲۲۳۱۶

آخرین اخبار از حادثه مرگبار اتوبوس در فیروزکوه / علت اصلی این اتفاق چه بود؟

آخرین اخبار از حادثه مرگبار اتوبوس در فیروزکوه / علت اصلی این اتفاق چه بود؟

سحرگاه امروز اتوبوس مسافربری تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه به دلیل نقص فنی به دره سقوط کرد. طبق آخرین اعلام سخنگوی اورژانس کشور متأسفانه در این حادثه ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند که در بین فوتی‌ها یک خانم باردار هم بوده است که با این احتساب تعداد جان باختگان ۱۹ نفر می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سحرگاه امروز اتوبوس مسافربری تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه به دلیل نقص فنی به دره سقوط کرد. در ابتدا خبرگزاری مهر گزارش داد، در این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شدند.

ساعاتی بعد سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به سقوط اتوبوس مسافربری به دره در محور سوادکوه منطقه خطیرکوه که از مقصد تهران به سمت کلاله در حرکت بود، اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند که در بین فوتی‌ها یک خانم باردار هم بوده است که با این احتساب تعداد جان باختگان ۱۹ نفر می‌شود.

وی افزود: ۲۴ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که از این ۲۴ نفر حال دو نفر وخیم گزارش شده است‌.

مجتبی خالدی با اشاره به آمار تفکیک جنسیتی کشته شدگان در این حادثه گفت: ۹ مرد و ۹ زن در این حادثه جان خود را از دست دادند که از این تعداد چهار کودک زیر شش سال در بین کشته شدگان در این حادثه قرار دارند.

وی در پایان گفت: از ۲۴ مصدومی که در بیمارستان هستند ۱۶ نفر آقا هستند و ۸ نفر خانم که حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

همچنین فارس گزارش داده که در بررسی اولیه پلیس علت اولیه حادثه را نقص فنی موثر در سیستم ترمز اتوبوس تشخیص داده است. این حادثه حدود ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز در محدوده «خطیرکوه» در محور فیروزکوه رخ داد.

گفتنی است، این اتوبوس اسکانیا ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه شامگاه گذشته از تهران به مقصد کلاله در حرکت بود که در محدوده «خطیرکوه» محور «فیروزکوه» واژگون شده و ۱۵ متر به داخل دره سقوط کرد.

پلیس علت اولیه حادثه را نقص فنی موثر در سیستم ترمز اتوبوس تشخیص داده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.