کد مطلب: ۵۷۹۱۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران کالا، بکاپ و کحافظ

خبر مهم برای سهامداران کالا، بکاپ و کحافظ

با توجه به آخرین اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال «حگهر» قصد افزایش سرمایه دارد و یک شرکت بورسی هم زمان استفاده از حق تقدم سهام خود را مشخص کرد. کدام شرکت‌ها اخبار مهمی را منتشر کردند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته بازار سهام با اصلاح رو به رو شد و نمادهای شاخص‌ساز بازار با افت شدیدی رو به رو شدند. همچنین در روزهای گذشته شاخص کل بورس از سقف مقاومت قبلی خود فاصله گرفت و حالا کارشناسان بازار سهام پیش‌بینی می‌کنند شاخص برای رسیدن محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد راه سختی را در پیش دارد.

همچنین هفته گذشته دو عرضه اولیه جدید راهی بازار شدند و حالا امروز اولین روز معاملاتی است که کیمیاتک و فجهان به جمع نمادهای بازار پیوستند.

با توجه به آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار منتشر شده در سایت کدال، شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان(حگهر) آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را منتشر کرد شنیده‌ها نشان می‌دهد این شرکت در مسیر ورود به بازار قرار گرفته است. این شرکت قصد دارد افزایش سرمایه خود را از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران به مبلغ ۴۴۴ میلیارد تومان بدهد.

همچنین شرکت پارس فولاد سبزوار(فسبزوار) هم در مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۹۹ میلیارد تومانی خود را از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی داد. این شرکت هم فرآیند عرضه در بازار را پشت سر می‌گذراند.

امروز در بازار سهام نماد «کالا» مربوط به شرکت بورس کالای ایران متوقف است. این نماد با توجه به اطلاعیه ناظر به دلیل ظن دستکاری در بازار حداکثر تا تاریخ ۲۲ شهریور متوقف خواهد بود. همچنین نماد «بکاپ» هم امروز به دلیل ظن دستکاری در بازار متوقف است و حداکثر تا تاریخ ۲۴ شهریور متوقف می‌ماند.

شرکت پتروشیمی ارومیه(شاروم) هم در سایت کدال خبر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود را منتشر کرد.

همچنین شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ(کحافظ) هم مهلت استفاده از حق تقدم سهام این شرکت را از تاریخ ۱۷ شهریور تا ۱۵ آبان ماه سال جاری اعلام کرد. با واریز به حساب بانک سینا به شماره ۱-۱۲۲۸۱۶۳۰۴۵۹۰۵ می‌توانید از حق تقدم سهام این شرکت استفاده کنید.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.