خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۱۶۸۹

اختلال شدید در سامانه معاملات بورس / نمادهای بورسی کی داد و ستد می‌شوند؟

اختلال شدید در سامانه معاملات بورس / نمادهای بورسی کی داد و ستد می‌شوند؟

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، در حالی که نمادهای فرابورسی معاملات روانی را دارند، معاملات در بورس با اختلال مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات بازار سهام روز شنبه، هسته معاملاتی بورس دارای اختلال بوده و تقریبا تمام نمادهای بورسی معامله‌ای انجام نمی‌شود. این در حالی است که معاملات در نمادهای فرابورسی به صورت پیوسته و روان در حال انجام است.

باید دید این اختلال کی برطرف شده و نمادهای بورسی نیز قابل معامله می‌شوند. این اختلال در حالی ایجاد شده که یکی از مقامات شرکت مدیریت فناوری بورس چندی پیش اعلام کرده بود، سامانه معاملاتی بورس کاملا سالم است و تمامی اختلال‌ها از جانب کارگزاری‌ها است.

1 1 11

با این حال هنوز اطلاعیه‌ای از سوی سازمان بورس در خصوص آغاز معاملات نمادهای این بازار اعلام نشده است. بازار سهام در حالی از دقایقی پیش آغاز به کار کرده که پس از پایان معاملات امروز تا روز سه‌شنبه مجددا تعطیل خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مقدار ریزش کمی غیر واقعی به نطر می رسد. چرا؟؟؟

    • حسنی

      هنوز ریزش ندیدی دوست عزیز چند روز صبر کنید تا ببینید ترکیدن حباب و ریزش چطور هست. امروز رو یادت بمونه. شمارش معکوس برای ترکیدن حباب شروع شده.

    • ناشناس

      نه الان ونه هیچوقت بورس دستوری جای خرید نیست

  • حسنی

    هشدار به تازه واردها مراقب باشید در گرداب بورس غرق نشوید. همه آنها که توصیه به خرید سهم به شما دارند در پیک قیمت خروج کرده اند. ریزش شاخص کماکان ادامه دارد و از روزهای اینده شدت بیشتری میگیرد. و دلیل آن گزارش های ناموفق شرکت ها است که گزارش های 12 ماهه سال قبل کم کم ارائه میشه در ضمن قیمت سهم ها چندین برابر ارزش ذاتی شرکت ها شده.

    • ناشناس

      نه برا همه سهما…
      لطفا اطلاعات غلط ندید ب مردم. مردم هم باید با توجه به گزارش شرکت هادخرید کنن.
      همونطور که توصیه الکی برا خرید بده، توصیه الکی برا نخریدن و فروش هم بده.
      الان وقت مناسب برا خرید سهمایی هست که تعدادشون کمه و افزایش سرمایه دارند. اسم نمیبرم تا متهم به تبلیغ نشم.

    • حسنی

      دوست عزیز من اطلاعات غلط نمیدهم من تجربه 30 سال در بازار های مالی اروپا و آمریکا رو به صورت رایگان میدهم و درسی که سال ها در بهترین دانشگاه های خارج از ایران خوانده ام. حباب وحشتناک بورس را جدی بگیرید. قطعا به دلایل زیاد ریزش ها ادامه خواهد داشت . یک ضرب المللی معروف در بورس است و آن اینکه سفره بورس پر از غذاهای خوشمزه و پر از سم های مهلک است بعضی اوقات غذا نخوردن بهتر از گرفتن بیماری های لاعلاج است. حتی اگر شرکت ها تجدید ارزیابی هم بدهند تو سود آن شرکت تاثیری نخواهد داشت فقط افزایش سرمایه از محل ارزیابی میدهند و آن هم باعث سقوط بیشتر سهم ها خواهد شد. غذاهای خوشمزه بورس رو حرفه ای ها و رانت دارها خورده اند و سم های مهلک رو براتون خواهند گذاشت. امروز رو یادت باشد ماه دیگه خواهی دید چقدر از دارایی بورسی ها و بخصوص تازه واردها از بین خواهد رفت. امیدوارم آنجا وجدان داشته باشند آنهایی که هر روز مردم را به سرمایه گذاری در بورس تشویق میکردند.

  • ناشناس

    انصافا این چه وضعیه؟ اینا حتی عرضه اولیه ساده هم برام نخریدن. این همه برای ثبت نام پول گرفتن و این همه از کارمزد معاملات درآمد دارن اون وقت این جوری خدمت رسانی می کنن؟ آقا خواهش می کنم پیگیر باشید.

  • سهیلی

    سلام.من دو میلیون سفارش گذاشتم برای صندوق دارا یکم آخر وقت برایم نخرید .فردا از طریق بانک تجارت ریختم برای صندوق دارا یکم بعد وقتی بورس باز شد دو میلیون تومان بورس ازمن کم کرده آیا آن پول اضافه بر میگرده

  • ناشناس

    من توسط کارگزاری این صندوق داریکم رو زدم اومد حذف از سیستم معاملات پولم برگشت خورد فرداش از طریق بانک خریداری کردم بعدش از حساب کارگزاری هم دو بار کم کرد کی باید جوابگو باشه تعداد هم بالاست

  • ناشناس

    سلام هرکس که کارگذاری اگاه هست میتونه بره تو باشگاه مشتریان این کد رو بزنه هم ۱۱درصد تخفیف معامله هم ۴۰۰ امتیاز بگیره این کد زو بزنه.EH3080

  • ناشناس

    من دوتا سوال داشتم اول اینکه من کد بروسی داشتم و صندوق دارا یکم رو اپ خریدم الان مشکلی پیش نمیاد بهم سهام رو میدن و سوال دیگه اینکه من خریدم ولی هیچ پیامی برام نیومد

  • ناشناس

    تورو جان من شایعه نگید اگه این شایعه ها یخش بشه و همه بفروشن بله به شدت میاد پایین اما اگه شایعه درست نکنید نه چیزی نمیشه بالاتر هم میره

  • مهرداد

    به نظر من کارگذاری هایی که زیر ساخت ارتباطی درستی رو ندارند سلب امتیاز کنند یا فرصتی بدهند تا سیستم هاشون رو به روز رسانی بکنند هر چند کارگذاری ها وظیفه دارند قبل از وقوع هر گونه تعمیرات یا قطعی ارتباط حدعقل یک روز قبل به مشتریان خودشون اطلاع دهند و پشتیبانی مناسبی بابت دریافت پولی که در ازای خرید و فروش مشتریان بدون استرس و نگرانی از وضعیت بازار به جیب می‌زنند، بنمایند نه این که مثل کار گذاری که بنده دارم زنگ میزنی به پشتیبانی صدای متور برات پخش می‌کنند!

  • مهرداد

    درواقع بعضی وقتها متعجب میشم از تحلیل هایی که بعضی از دوستان در مورد حباب و ریزش سهام و خراب شدن بازار سعی در جو دادن به اینچنین اخباری هستند! آیا از روی دلسوزی هستش! واقعا ؟؟! بعضی از سهام ها بدون ذکر نام قیمتی معادل یک پفک نمکی یا یک بسته پاپ کرن دارن! آیا به خاطر این نیست که…