کد مطلب: ۶۷۱۲۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پاسخ کارگزاری مفید به گزارش اختلال سامانه

پاسخ کارگزاری مفید به گزارش اختلال سامانه

روز گذشته سامانه معاملاتی و ورود به کارگزاری مفید با اختلال مواجه شده بود. امروز این کارگزاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشکل ورود به سامانه معاملاتی حل شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دو روزی می‌شود که سامانه معاملات گزاری مفید با اختلال مواجه شده است. کارگزاری مفید نیز در اطلاعیه‌‌ای و در پاسخ به گزارش‌های تجارت‌نیوز نوشت:

بر اساس اطلاعیه روابط‌ عمومی مفید، روز گذشته اختلال محدودی در مرحله ورود (Login) به سامانه‌های معاملاتی برای برخی از کاربران ایجاد شد. ولی هم اکنون سامانه‌های معاملاتی در حال خدمت‌رسانی هستند. این اختلال تنها محدود به مرحله ورود به سامانه برای تعدادی از کاربران بود و مشکلی در سامانه‌های معاملاتی و هسته معاملات وجود نداشت.

لازم به ذکر است برای مشتریانی که با این مشکل مواجه بودند، راهکارهای جایگزین نظیر استفاده از مسیر ورود سامانه دوم معاملاتی «مفید آنلاین» در نظر گرفته شد. این راهکارهایجایگزین از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

ضمن عرض پوزش از کاربرانی که با این اختلال مواجه بودند، اعلام می‌شود در صورت بروز مشکل می‌توانند از طریق شماره ۰۲۱۸۷۰۰ با مرکز خدمات مشتریان کارگزاری مفید در ارتباط باشند.

اختلال مفید رفع شد؟

با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده به نظر می‌رسد که اختلال کارگزاری مفید رفع شده و احتمالا روزهای آینده سهامداران برای ورود به سامانه معاملاتی مشکلی نداشته باشند.

در روز اخیر اغلب سهامداران برای ورود به سامانه معاملاتی با مشکل مواجه بودند و براساس اعلام کارگزاری مفید این معضل رفع شده است.

تجارت‌نیوز روز گذشته نیز به این مشکل پرداخته بود و سهامداران نیز اعلام کردند که نمی‌توانند وارد سامانه معاملاتی کارگزاری مفید شوند. البته این مشکل اغلب در نسخه موبایل مشاهد می‌شد و بسیاری از سهامداران در ورود به سامانه با نسخه وب مشکلی نداشتند.

به هر ترتیب مشکل عدم ورود و اختلال در سامانه معاملات رفع شده و احتمالا سهامداران از فردا مشکلی برای ورود به سامانه معاملاتی کارگزاری مفید نخواهند داشت.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شناس

    با توضیح که ضرر جبران نمی شود.

  • ناشناس

    اگر اختلال سامانه مفید نبود شاخص حداقل ۵۰۰۰تا رشد میکرد مطمینا از فردا روند بازار صعودی خواهد بود و شاخص حداقل ۱۷۰۰ را خواهد دید بازار سهام نسبت به بازارهای موازی خیلی عقب هست و باید جبران شود

  • ناشناس

    خسته نباشید واقعا لطف کردید بعد سه روز مشکل حل کردید اگه سه روز کافی نیست بازم میتونید قطع کنید از ضرر ملت نقشتون پیش ببرید بیشتر لذت ببرید این مملکت که صاحب نداره شمام استفاده کنید سفره ای هست که پهن یه لقمه هم گیر شما بیاد اشکالی

  • ناشناس

    ضررما رامفید برای کاری که برای ما مشکل شده باید پرداخت کند از مفید باید خداحافظ ی کرد

  • ناشناس

    همراه پلاس کماکان قطع هست.

  • ناشناس

    دیروز با وب وگوشی هیچ کدام کار نمیکردند حتی بمن سامانه ی جدیدی با یوزر وپسورد جدید پیامک کردند وکارساز نبود امروز هم که مگویند مشکل نداشت ،بیشتر از ده دقیقه طول میکشید تا وارد بشی بعدش پرتفو ودارایی بالا نمی امد

  • شریفی پور

    این مشکل مفید مرتبا تکرار میشه . امیدوارم یه فکر اساسی بکنن . متاسفانه در سیستم مدیریتی ضعیف راه حل ها کوتاه مدته در حالی که اگر مدیریت قوی باشه ، با بررسی کارشناسی ، راه کارهای بلندمدت رو پیدا و پس امکان اجرایی بودن ، در سازمان جاری میکنن . البته این مشکل فقط مربوط به مفید نیست و متاسفانه در تمام لایه های تصمیم گیری کشور وجود داره .

  • ناشناس

    ضرر وزیان سهامداران چه میشود؟