کد مطلب: ۲۷۸۴۲۸

ادامه روند نزولی قیمت طلا در بازار جهانی

ادامه روند نزولی قیمت طلا در بازار جهانی

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بین‌المللی نشان می‌دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده نیز به روند نزولی خود ادامه می‌دهد.

سرمایه‌گذاران و کارشناسان اقتصادی در نظرسنجی جدید به کاهش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس این گزارش این سومین بار در یک سال اخیر است که هر دو گروه شرکت کننده در نظرسنجی کیتکو نیوز پیش‌بینی کرده اند که قیمت جهانی طلا با کاهش روبرو خواهد شد.

18 کارشناس و تحلیلگر اقتصادی در نظرسنجی این هفته شرکت کرده‌اند که از این تعداد 9 نفر معادل 50 درصد اعلام کردند قیمت طلا طی روزهای آینده کاهش خواهد یافت. 6 نفر معادل 33 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده‌اند و 3 نفر معادل 17 درصد نیز پیش‌بینی کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

این گزارش افزود: در نظرسنجی آنلاین نیز 868 نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد نیز 446 نفر معادل 51 درصد تاکید کردند قیمت طلا در روزهای آتی کاهش خواهد داشت 319 نفر دیگر معادل 37 درصد اعلام کردند قیمت طلا با افزایش روبرو می‌شود و 103 نفر معادل 12 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نخواهد کرد.

قیمت طلا در هفته‌ای که گذشت با کاهش 0.8 درصدی روبرو شده است. در نظرسنجی هفته گذشته 63 درصد کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند که قیمت طلا با کاهش روبر می‌شود و 44 درصد سرمایه‌گذاران بین المللی نیز به افزایش قیمت طلا رای داده بودند.

منبع: سایت طلا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.