کد مطلب: ۶۱۴۶۵۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سپاه کربلا ادعای سرباز بابلی را تکذیب کرد

سپاه کربلا ادعای سرباز بابلی را تکذیب کرد

روابط عمومی سپاه کربلا ادعای سرباز بابلی مبنی بر اخراج وی از گردان بسیج ۳۱۵ امام حسین (ع) شهرستان بابل را خلاف واقع دانست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روابط عمومی سپاه کربلا ادعای سرباز بابلی مبنی بر اخراجش از گردان بسیج ۳۱۵ امام حسین شهرستان بابل را رد کرد.

واکنش روابط عمومی سپاه به ادعای سرباز بابلی

در بیانیه رواط عمومی سپاه نسبت به ادعای سرباز بابی آمده: « ادعای به دور از واقعیت آقای کریمی (معروف به سرباز بابلی در شبکه‌های اجتماعی) در مورد اخراجش از گردان بسیج ۳۱۵ امام حسین (ع) شهرستان بابل به دلیل حضور و سخنرانی‌اش در دانشگاه تهران، خلاف واقع است.»

در ادامه نوشته شده: « هر تشکیلات برای حفظ نظم سازمانی خود، قواره و مقرراتی دارد که تذکر و برخورد در چارچوب قانون نسبت به تخطی صورت گرفته حق طبیعی و مرسوم سازمان‌ها به حساب می‌آید. آقای کریمی به دلیل تخلفات متعدد تذکر گرفته است و متعهد شده که نسبت به رعایت شئونات اخلاقی و حفظ اطلاعات ماموریت‌های سازمانی اهتمام جدی‌تری داشته باشد و اساسا کمیسیون ۱۱۹ بسیج برگزار نشده که حکمی برای اخراج نامبرده صادر شده باشد.»

در ادامه واکنش روابط عمومی سپاه به ادعای سرباز بابلی آمده: «حتی در فراخوان اخیر گردان از وی دعوت شده بود که آقای کریمی در این فراخوان حضور نیافت و متاسفانه با جوسازی و بزرگنمایی و سیاه‌نمایی باعث تشویش اذهان عمومی و فراهم کردن بستر‌های ایجاد بدبینی در بعضی افراد و سوءاستفاده و موج سواری بیگانگان نسبت به نهاد مقدس بسیج و سپاه شده است.»

ادعای سرباز بابلی چیست؟

اخیرا سرباز بابلی که از یک بازپرس کتک خورده بود در گفت‌وگو با نسیم آنلاین گفته بود: «مسئولین بسیج گردان ۱۳۵ امام حسین بابل، علت این اقدام را عدم حضورم در مراسم روز دانشجو دانشگاه تهران عنوان کردند و گفتند بعد از آنکه قاضی متخلف عذرخواهی کرده، دیگر نباید در جاهای مختلف از ماجرای برخورد با من در سربازی چیزی می‌گفتم.»

سال گذشته این سرباز از یک بازپرس به خاطر انجام وظیفه کتک خورد. ماجرا این بود که درِ ورود قضات، کارشناسان و وکلای دادگستری بابل جدا از محل ورود ارباب رجوع است. به همین دلیل سرباز بابلی این بازپرس را نشناخته و بر بازرسی بدنی‌اش اصرار می‌کند. همین سماجت و اصرار سرباز باعث می‌شود تا بازپرس ماجرا سیلی‌ای به صورت او بزند. اتفاقی که با واکنش‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همیشه حرف مردم دروغ و تکذیب میشود و حرف مسئولان راست و سند

  • ناشناس

    همیشه حق با مسولین هست هرکی مسولیت بیشتری داره حقش
    بیشر میشه این قانون کشوره