کد مطلب: ۳۰۴۲۰۶

اراضی پرورش میگو در هرمزگان باید وارد چرخه تولید شوند

اراضی پرورش میگو در هرمزگان باید وارد چرخه تولید شوند

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: اراضی پرورش میگو در سطح استان باید وارد چرخه تولید گردند و فرمانداران استان برای تسریع در روند اجرای طرح‌های پرورش میگو در سطح استان بر پیشرفت کارها در این زمینه نظارت کنند.

ایرج حیدری در نشست بررسی میزان پیشرفت اجرای طرح‌های پرورش میگوی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: اراضی پرورش میگو در سطح استان باید وارد چرخه تولید گردند و فرمانداران به‌عنوان ناظر و شیلات به‌عنوان دستگاه مجری میزان پیشرفت کار در اراضی واگذار شده استان را ارزیابی و گزارش نمایند.

به گزارش تجارت‌نیوز،حیدری اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها در اراضی پرورش میگو استان برای سرعت بخشیدن در کارها در این بخش ضروری است و دستگاه‌های متولی این مهم را پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: درزمینهٔ پرورش میگو شیلات استان مسئول سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی است و کارها باید بر محور اطلس جغرافیایی این بخش باشد و در این راستا فرمانداران به‌عنوان ناظر شیلات را همراهی کنند.

حیدری تصریح کرد: باید وضعیت کلیه اراضی واگذار شده در استان برای اجرای طرح‌های پرورش میگو به‌صورت دقیق ارزیابی گردد و مشخص گردد و پیشرفت اجرای طرح‌های به چه میزانی است.

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان‌های استان فرمانداران به‌عنوان ناظر پیشرفت اجرای طرح‌های پرورش میگو را به‌صورت دقیق رصد و به استانداری گزارش نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: در صورت اجرای به‌موقع طرح‌های پرورش میگو هم شاهد ایجاد اشتغال مناسبی در سطح استان خواهیم بود.

حیدری با اشاره به ظرفیت‌های مناسب استان درزمینه پرورش ماهی در قفس، خاطرنشان کرد: هرمزگان ظرفیت‌های مناسبی در زمینه پرورش ماهی در قفس دارد که از سرمایه‌گذاران ‌متقاضی و فعال در این بخش حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد: اداره کل شیلات استان به‌عنوان دستگاه متولی اطلاع‌رسانی دقیقی برای جذب سرمایه‌گذاران بخش پرورش ماهی در قفس با توجه به وجود ظرفیت‌های گسترده و مناسب در استان نماید.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.