کد مطلب: ۱۸۳۲۴۸

تویسرکانی اعلام کرد:

ارایه ۷۰ میلیون خدمات به مردم توسط سازمان ثبت اسناد و املاک

ارایه 70 میلیون خدمات به مردم توسط سازمان ثبت اسناد و املاک

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: هم اکنون تمامی فعالیت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت الکترونیکی شده که می توانیم به راحتی به مردم خدمت رسانی کنیم. به گزارش تجارت‌نیوز، احمد تویسرکانی صبح امروز (شنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ ماه گفت:

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: هم اکنون تمامی فعالیت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت الکترونیکی شده که می توانیم به راحتی به مردم خدمت رسانی کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، احمد تویسرکانی صبح امروز (شنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ ماه گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک یک سازمان فراگیر و گسترده است و همه مردم با خدمات این سازمان ارتباط دارند.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک یک سازمان قدیمی است، ادامه داد: بسیاری از معضلات و مشکلات سازمان ثبت اسناد و املاک که به واسطه قدیمی بودن این سازمان بوده هم اکنون به واسطه الکترونیکی شدن اقدامات این سازمان، برطرف شده است.

معاون قوه قضاییه از ضرورت شفافیت در امورات اقتصادی، اجتماعی و مخصوصا امور حاکمیتی سخن به میان آورد.

وی بیان کرد: امروز نظم از ضرورت‌های جدی کشور است و اگر بخواهیم عدالت محقق شود باید ملتزم به نظم باشیم که نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: توسعه ثبت رسمی یک ضرورت برای جامعه است.

وی اظهار کرد: اگر به ثبت اسناد توجه کنیم بسیاری از نزاع‌ها و جرایم در کشور کاهش پیدا خواهد کرد، همچنین اگر به دنبال اقتصاد پویا هستیم باید به سمت شفافیت و برون رفت از فضاهای تاریک سوق پیدا کنیم.

تویسرکانی به برون‌رفت کامل از فضای تاریک تاکید و گفت: هم اکنون تمامی فعالیت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت الکترونیکی شده است که می‌توانیم به راحتی به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: بگونه‌ای که در سال گذشته 70 میلیون خدمت در این سازمان به مردم ارایه دادیم، همچنین کاهش مراجعات مردم به این سازمان از پیامدهای الکترونیکی شدن سازمان ثبت اسناد است.

تویسرکانی بیان کرد: در جهت توسعه ثبت اسناد می‌توانیم سلامت ثبت جامعه را رقم بزنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.