کد مطلب: ۳۳۷۱۴۰

مديرعامل گروه سايپا در مراسم گرامی‌داشت هفته بسيج تاكيد كرد:

ارتقای فرهنگ بهره‌وری، صرفه‌جویی و مديريت بر هزينه‌ها در تمامی سطوح سازمانی

ارتقای فرهنگ بهره‌وری، صرفه‌جویی و مديريت بر هزينه‌ها در تمامی سطوح سازمانی

مديرعامل گروه خودروسازی سايپا گفت: ارتقای فرهنگ بهره‌وری، صرفه‌جویی و مديريت بر هزينه‌ها در تمامی سطوح سازماني بايد به صورت جدی مد نظر قرار گيرد.

مديرعامل گروه خودروسازی سايپا گفت: ارتقای فرهنگ بهره‌وری، صرفه‌جویی و مديريت بر هزينه‌ها در تمامی سطوح سازماني بايد به صورت جدی مد نظر قرار گيرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، دكتر محمدرضا سروش در مراسم گرامی‌داشت هفته بسيج در جمع بسيجيان گروه خودروسازی سايپا با بيان مطلب فوق، تصريح كرد: آنچه كه وظيفه ما به عنوان نيروهای بسيجی در گروه سايپاست، شناخت وضعيت مجموعه سايپا و تلاش در جهت اجرای فرمايشات مقام معظم رهبری در خصوص حمايت از كالای ايرانی و توجه به حل ريشه‌ای مسائل شركت برای ارتقای كيفيت و قيمت تمام شده محصولات موردنياز مردم عزيز كشورمان است.

مديرعامل گروه سايپا با اشاره به گرامی‌داشت ايثارگری‌های بسيجيان جان بركف كه از عمر و حيات خويش در جهت دفاع از ارزش‌ها و مبانی اعتقادی گذشتند، گفت: امام راحل عظيم‌الشان فرمان تاسيس شجره طيبه بسيج را صادر كردند و اين شجره مبارک باعث قوام و پايداری مردم ما در جنگ هشت ساله و دفاع از آرمان‎های انقلاب و سربلندی كشور شده است.

وي افزود: ازخودگذشتگی و ايثار از صفات متعالي انسانی است و ارزش واقعی انسان‌ها به ميزان فداكاری و ازخودگذشتگی براي غيرخود است و هرقدر شعاع فداكاری برای غيرخود بزرگ‌تر باشد، رشد و تعالی انسان بيشتر خواهد شد.

سروش با اشاره به اينكه حد اعلای ازخودگذشتگي و ايثار در نهضت عاشورا و حركت امام حسين(ع) تجلی يافت، گفت: وظيفه داريم در جهت تعاليم و آموزه‌های ديني آن بزرگواران در مسير رشد و تعالی خود و جامعه با ازخودگذشتگی‌ها و ايثار به شكوفايی جامعه كمك كنيم.

مديرعامل گروه سايپا با تاكيد بر اصول و نظام‌های سازمانی جهت ايجاد نظم و آرامش و جلوگيری از تبعيض در سطوح مختلف سازمان گفت: مديريت ارشد توجه ويژه‌ای به معيشت كاركنان داشته و خواهد داشت و بايد همه با هم در اصلاح ساختار سازمانی و چابک‌سازی سازمان همكاری و فرهنگ‌سازی كنيم. همچنين داخلی‌سازی قطعات و حذف مجموعه‌هایی كه باعث كندی روند توليد شده به صورت جدی دنبال خواهد شد.

سروش افزود: با تلاش جدی همكاران، معرفي محصول جديد اس‌پي 100 در اولويت برنامه‌های سايپا قرار گرفته تا اين پروژه متوقف شده، احيا و طی 14 ماه آينده به توليد انبوه برسد. همچنين فروش دارایی‌های مازاد و شركت‌های خارج از زنجيره ارزش گروه از برنامه‌های شركت است كه با تلاش جمعی در چارچوب محورهای پنجگانه برنامه‌ای گروه سايپا، انتظار داريم كه دوباره بتوانيم به دوران شكوفايی سايپا برسيم و بايد در اين مسير كوشا و موثر باشيم.

مديرعامل گروه سايپا گفت: از تمامی همكاران بسيجی درخواست دارم كه با فرهنگ و روحيه بسيجی نظير: صداقت، سلامت و پاكدستی در تمامي عرصه‌های سازمان به مديريت ارشد كمك كنند تا بتوانيم اين مسئوليت خطير و امانتی كه به ما سپرده شده است را به سرمنزل مقصود برسانيم.

وی در پايان از تمامی همكاران بسيجی خواست كه با عزمی پولادين و نيتي خالصانه در جهت اهداف پنجگانه اعلامي مديريت ارشد گروه جهت بهبود وضعيت شركت همكاری و هماهنگی بيشتری داشته باشند و با روحيه ايثار و ازخودگذشتگی در جهت توسعه فرهنگ بهره‌وری، صرفه‌جويی و مديريت بر هزينه‌ها تلاش كنند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.