کد مطلب: ۱۳۳۸۱۸

ارتقای فرهنگ ترافیکی در ۲ شهرک آموزش ترافیک در منطقه ۶

ارتقای فرهنگ ترافیکی در 2 شهرک آموزش ترافیک در منطقه 6

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه هم اکنون دو شهرک آموزش ترافیک در منطقه وجود دارد، گفت: این 2 شهرک به منظور آموزش و آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم ترافیکی ایجاد شده است.

ولی مسگری نجاتی در گفتگو با تجارت‌نیوز، با بیان اینکه این دو پارک ترافیک در شهرک والفجر و خیابان کارگر شمالی واقع شده است، اضافه کرد: سالانه چند هزار دانش‌آموز در این پارک‌ها با مفاهیم ترافیکی آشنا می‌شوند تا نظم ترافیکی در میان نسل آینده از هم‌اکنون محقق شود.

او در ادامه اضافه کرد: پارک‌ها یا شهرک‌های آموزش ترافیک به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک و فرهنگ‌سازی در بین کودکان و نوجوانان ایجاد شده و مروج فرهنگی در میان خانواده‌ها نیز محسوب می‌شوند و به نظم بیشتر ترافیکی شهر کمک می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 افزود: مخاطبین در پارک‌های آموزش ترافیک می‌توانند در اتاق انیمیشن با نمایش فیلم‌های آموزشی، در اتاق بازی با آموزش بازی‌های ترافیکی و با آموزش در فضای بیرونی پارک مهارت‌های لازم را کسب کنند.

نجاتی تصریح کرد: همچنین پس از حضور کلیه دانش‌آموزان یک مدرسه در پارک آموزش ترافیک، بازآموزی توسط افسران مجرب پلیس راهور در مدارس انجام می‌گردد.

گفتنی است در پارك ترافيك در كنار آموزش، بر بعد تفريح و سرگرمي نيز تمركز شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.