کد مطلب: ۳۰۶۳۶۲

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز پاسخ داد:

آیا ارزانی طلا مقطعی است؟

آیا ارزانی طلا مقطعی است؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: در این دو روز اخیر شاهد کاهش جزئی قیمت طلا هستیم؛ این درحالی است که روند نزولی قیمت‌ها مقطعی است.

آیت محمد ولی ، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا و سکه تا پایان هفته جاری اظهار کرد: در دو روز اخیر (پنجشنبه و شنبه) شاهد کاهش جزئی قیمت طلا بوده‌ایم. ما هم امیدواریم با شکسته شدن قیمت‌ها آرامش و رونق به بازار بازگردد تا وضعیت داد و ستدها نیز رونق گیرد.

او اضافه کرد: با نابه‌سامانی در حوزه ارزهای خارجی و طلا داد و ستد کمتری انجام می‌شود. البته معتقدیم که کاهش قیمت طلا مقطعی است اما با این حال امیدواریم روند نزولی قیمت‌ها به همین منوال پیش رود.

وی درباره جزئیات لیست سایت‌های غیزمجاز مبادله سکه نیز عنوان کرد: هنوز لیست سایت‌های متخلف فروش طلا و سکه تکمیل نشده است. به نظر می‌رسد ظرف یک هفته آینده لیست جامعی از متخلفان تهیه و از طریق رسانه‌های جمعی در اختیار اذهان عمومی قرار گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با درود به همه مردم نجیب ایران . باباجون یکی به این بنده خدا بگه شما زحمت بکش مجازها را اعلام کن غیرمجازها خودشون معلوم میشن.

  • ایرانی

    چرامقطعی نیست خیلی ارزون حیف بیادپایین سکه باید یک ونیم باشه دلارم پنج هزارتومان دولت روحانی فقط حقوق کارمنوکارگروثابت نگه داشته

  • ناشناس

    چرا از کلمه ارزانی استفاده میکنید[…]