خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۱۹۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزش سهام عدالت ۱۳ میلیون تومان شد/ مردم منتظر واریز ۴ میلیون تومان باشند

ارزش سهام عدالت 13 میلیون تومان شد/ مردم منتظر واریز ۴ میلیون تومان باشند

هم‌زمان با افت شاخص کل بازار سهام ارزش سهام عدالت نیز افت زیادی داشته است به صورتی که سهام عدالتی که اوایل مرداد ماه بیش از ۲۰ میلیون تومان ارزش داشت، وارد کانال 13 میلیون تومان شده است. افت ارزش سهام عدالت تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که ارزش سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح بازار سرمایه تا ۲۰ میلیون تومان هم رسیده بود، امروز با افت شاخص کل بازار سهام ارزش سهام عدالت هم با افت 400 هزار تومانی به 13 میلیون و 649 هزار تومان رسید.

این افت 400 هزار تومانی در حالی است که دیروز نیز ارزش سهام عدالت یک میلیون تومان افت کرده بود.

عدالت 14 مهر

امروز ارزش سهام عدالت به کمترین میزان خود در 2 ماه گذشته رسیده است و تا به حال سابقه نداشته ارزش سهام عدالت به کانال 13 میلیون تومان برسد.

با این حساب ارزش 30 درصد سهام عدالت قابل فروش به 4 میلیون و 94 هزار تومان و 60 درصد آن به 8 میلیون و 181 هزار تومان رسید.

امروز نمادهای وبصادر، فولاد، فملی و شتران که تاثیر زیادی روی ارزش سبد سهام عدالت دارند منفی بودند و همین موضوع باعث ریزش ارزش سهام عدالت شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جواد

    کارگزاری محترم بانک ملی خواهشمندم جواب دهید، من سی درصد اول سهام عدالت با ایوا 13 خرداد فروختم و اخرین واریزی 25 شهریور بوده و همچنین 4و5شهریور از طريق پرتفوی بورسی کارگزاری بانک ملی تعدادی سهام از چند شرکت بصورت کلی تا 630 سهم درخواست فروش زدم و کد پیگیری هم برام اومده خواستم بدونم ایا اخرین واریزی که 1ملیون ودویست هزارتومان بوده ایا ربطی به سی درصد دوم سهام عدالت داره، و مهم اینکه نیاز شدید به پول سی درصد دوم سهام عدالت دارم و بسیار به مشکل برخوردم بخاطر مدرسه بچه هام و شدیدا به این پول نیاز دارم، تجارت نیوز خواهش میکنم صدای ما را به کارگزاری بانک ملی و مسئولان سهام عدالت برسانید

  • حسین

    واقعا نوبره والا من دو ماهه سهامم رو فروختم هنوز هزار تومن نگرفتم این چه وضعیه بانک ملی چرا واریز نمیکنی

  • سلام به بانک ملی خجالت بکش امروز سه هزارتومان ریخت با حسابم این چه عدالتی هست

    بانک ملی ای مردم بعد از سه ما سه هزارتومان برام ریخت

  • ناشناس

    خیلی کار خوبی میکنین

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید پول فروش سهام کی واریز میشه

  • ممد

    نزدیک ۴ ماه تا ۵ ماهه که فروختم
    هنوز ۱ ریال هم نیومده … ?

  • ناشناس

    به خدا انصاف نیست مردم بازیچه بشه روز به روز وسایل ۳برابر میشه اما نوبه مردم میرسه سهام ۲۰میلیونو به۷م میخرن دیگی به چکسی اتماد کنیم روز به روز دست توجیبم میکنند

  • رضا

    سلام چرا پول سهام عدالتم واریز نمی کنید

  • ناشناس

    خواهش میکنم هیییییچکس سهامشونفروشه که ماباشیم که ب جونشون ضررمیزنیم ن اونا ب ما…درضمن بخداقسم خانواده ی ماسال گذشته فروختن هفته ده هزارتومان تا صدهزارتومان واریزمیکردن خییییلی بصورت توهین آمیزپول واریزمیکنن.یکجا سودهارو نمیدن..نفروشیت سهامارو‌‌.‌

  • ناشناس

    سهامارو نفروشیت …دارن ضعیفارو میندازن کنار مراقب باشید