خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۰۱۳۳

ارزش اولین ETF دولتی باز هم افت کرد / دارا یکم امروز چقدر معامله شد؟

ارزش اولین ETF دولتی باز هم افت کرد / دارا یکم امروز چقدر معامله شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش هر واحد دارا یکم با افتی چهار درصدی به زیر 18 هزار تومان رسید تا میزان زیاندهی سهامداران آن از ابتدای هفته به بیش از 10 درصد برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش 200 واحد ETF دولتی دارا یکم با افتی 4 درصدی نسبت به روز گذشته به 3 میلیون و 596 هزار تومان کاهش یافت تا میزان زیاندهی سهامداران این صندوق از ابتدای هفته به بیش از 10 درصد برسد.

1 3 33

در جریان معاملات امروز، هر واحد ETF در حالی 17 هزار و 981 تومان معامله شد که خالص ارزش دارایی آن 52 درصد بیشتر از قیمت پایانی آن بوده است. امروز همچنین حجم معاملات کمتر از میانگین حجم ماه گذشته بوده و کل ارزش معاملات بیش از 72 میلیارد تومان بوده است.

آخرین اخبار در خصوص ETF‌های دولتی را از صفحه ویژه بورس تجارت‌نیوز پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجید ایزانلو

    دارایکم کم مونده برسه همون ارزش ۲ ملیون تومن مردم با ۲۰٪تخفیف خرید کرده بودند
    ولی بازار برگرده شارپی میره بالا

  • ناشناس

    مطمنا در چند روز اینده فروشنده های عجول بیشترین حسرت را خواهند خورد

  • احمد

    بورس بی خیال شوید

  • مهران

    افرادی صندوق سرمایه‌گذاری خریدن که حتی دید کوتاه مدت هم ندارن و درواقع انتضار دارن یک صندوق سرمایه‌گذاری تمام آنچه که در سرمایه‌گذاری های دیگری که تو زندگیشون داشتن ولی هیچی ازش بدست نیاوردن رو جبران کنه، واقعا باعث تاسفه که افکار سرمایه‌گذاری ما تا این حد کوتاه بیناست.

    • ناشناس

      چرا انقدر دروغ میگید من چند وقته فروختم هنوز پولشو نریختن بسه خسته شدیم

    • ناشناس

      قطعادارا دوم تعداد بیشتری پذیره نویسی میکنن
      هر کسی ۲ تمن دارایکم خریده بود
      بعد از باز شدن دارا واسه معامله
      هر ۱۰ تمنش شده بود ۳۷ تمن !!!فقط برای تازه واردها نون داشت ولی سهامدار متاسفانه آچمز شد ??۳۷ هزار تومن پرداخت کردیم که ۲ تومن ملت شد ۶۴۰۰میلیوتی دیگه ??دولت که از جیب خودش پرداخت نکرده به ملت , به سهامدار ۳۷۰۰۰هزارتومن فروخت تا ۶/۴۰۰بده به ملت , همین داستان در دارا دوم تکرار خواهد شد ما دیگه حواسمون جمع جمع ?

  • ناشناس

    من که یک ماه پیش،پنج میلیون فروختمش

  • ناشناس

    سلام این یک سیاستی بود سرمامردم بیچاره پیاده کردن چند میلیون داشتیم سهام صنردق یکم برای اعضای خانواده خریدم داریم روزبه روز اونوازدست می دیم این هم گول زدن مابیچارگان باز گول این صندوق دولتی را خوردیم از ۶میلیون وپانصد هزارتومان امد برای زیر۴ میلیون تومان تاباشیم دیگر گول این اقایون دروغگو رانحوریم این فقط خاستن بااین سیاست اموار دولت را به فروش برسانند مدتی علکی بردن بالا بعدش هرروز افت می کند نتنها مددم اگاه هم شدن باعث شد دیگر از صندوق ۲و۳ دیگر استقبالی صورت نمی گیرد اینها علنی دارند حق مارا می خورند ولی بدانند خدا نابوط کسانی کند دارن حق مردمو پایمال ومی خورد نماینده ماخداست خودش حق راازباطل جدامی کنند وسلام

  • بهزاد

    علت کاهش این نماد عدم حمایت دولت و حقوقی ها و عدم بازار گردان می باشد آنوقتی که قیمت داشت بالا می رفت ناظر دایم پیام می داد و جلوی رشد ان را گرفتند حالا ناظر کجاست بی مدیریتی در این کشور بیداد می کند

  • ایرانی

    چالش سرمایه داران بورس با تصمیمات دولت!

  • محسن

    ارزش ذاتی این سهام بین28 تا30تومن هست مردم چرا بطور عجیب غریب معامله میکنن .

  • زهرا

    یه عده میگن بازار برگرده دارایکم شارپی می‌ره بالا عزیز دل اونم موقع که بازار سر سبز بود هم یه روز مثبت بود پنج روز منفی از امروز هم که تو تایم دوم معامله میشه خدا می‌دونه تو این چند ساعت چقدر منفی میخوره من که فروختم راحت شدم رو اعصابم بود

    • ناشناس

      سلام چطوری باید بفروشم