به گزارش تجارتنیوز، در معاملات امروز (۶ اسفند) ارزش سبد سهام عدالت در ساعتهای اولیه بازار با کمی رشد همراه بود اما با گذشت ساعتی از آغاز معاملات بازار دوباره با گسترش صفهای فروش به دنبال ریزش شاخص کل، ارزش سبد سهام عدالت نزول کرد و در نهایت با افت ۰٫۱۵ درصدی همراه بود.

با این حساب بر ارزش ۶۰ درصد از سهام عدالت قابل فروش به ۶ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و ۳۰ درصد آن به ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید.
آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارتنیوز دنبال کنید.
خدابحقم ابروی امام حسین خونتون آتیش بگیره
عزیزان واقعا شما نمیدونین که ماها مردم عادی، ملت شریف ایران، هیچ اهمیتی برای مسعولیین محترم نداریم؛؟؟؟ یعنی هنوز بهتون ثابت نشده؟؟؟ چرا میاین اینجاها آنقدر حرص جوش میکنین به خدا اینا اگه بخام کاری بکنن هیچ چیزی جلودارش ن نیست بخدا اگه بخوان واقعا این سهام فروش بره و در عرض یک ساعت اینکارو میکنن نزدیک به یک ساله ما درگیر اینحرفاییم فقط مشغولیم این همون چیزیه که یه سری از آقایون میخان ذهن مشغولی متاسفانه ما هم دچارش شدیم به زندگیتون برسین بخدا اینا واسه من شما دل نمیسوزونن بیخیال دوستان موفق باشین
تجارت نیوز عزیز. دمت گرم
چرا قیمت سهام عدالتی که شما اعلام میکنید همیشه بیشتر از بقیه است . ممنونم جواب بدی
ارزش واقعی سهام عدالت چقدر هست
سهام عدالت بشه 1۰۰ میلیون هم واریز نمیکنید چرا دل مردم با سود کردن شاد میکنید با منفی شدن ناراحت! مگه قراره پولی به مردم بدین که تیتر میزنید بازار منفی شده به امام حسین من یکی شخصا خسته شدم امروز روز پدر شما رو به حضرت علی قسم واریز کنید بخدا قسم پول نداریم واسه ی بچه لباس بخریم
من الان ده ماهه برای فروش اقدام کردم.برای پول پیش خانه موندم وتا عید وقت دارم بخدا هیچ راهی به فکرم نمیرسه شرمنده خانوادم شدم اگه تاعید خبری نشه خون یک ادم بی گناه گردن تمام مسولیین دلسوز. درمانده وجدی از همدان
حالا این سهام عدالتو کی داده کی گرفته.
من رایانه ندارم چکونه بهم یارانه میدن؟؟
خدایا شک دارم مسعولان ما شیعه و دلسوز ملت باشند به دشمن نزدیک تر هستند
نه ماهه منتظریم هر روز به این امید که سهام عدالت مون فروخته شه و پولش رو بزنیم به یه زخمی از زندگی مون لطفا فروش سهام عدالت رو شروع کنید حداقل به صورت کم فروش سهام عدالت رو شروع کنید نزدیک عیده شرایط مون سخته سود سهام عدالت نه روش مستقیم و نه غیر مستقم هوز واریز نشده یه ذره به فکر ما باشید خودتون رو بذارید جای پدر یا مادری که شرمنده بچه هاشه سخته بخدا سخته ..
خواهرایناذهمه به فکر خودشون هستند مرا ادم حساب نمی کنند ده ماه منتظر فروش بودم گذاشتم برای فروش نمیشه ازچهل میلیون رسید به ده میلیون
خوبی
خدایش چرادردماروکسی نمیشنوه مگه ماایرانی یاانسان نیستیم ازبرج پنج کلیدشواقای روحانی میکشه روی مخمون.محمدزاده خلیلاباد