کد مطلب: ۴۱۲۰۲۱

ارزش کل صادرات غیرنفتی کشور چقدر است؟

ارزش کل صادرات غیرنفتی کشور چقدر است؟

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: کل صادرات غیرنفتی ما ۴۰ میلیارد دلار است، در صورتی‌که با افزایش بازاریابی‌ها ظرفیت افزایش آن را داریم.

عباس آرگون، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی، اظهار کرد: کل صادرات غیرنفتی ما ۴۰ میلیارد دلار است، در صورتی‌که با افزایش بازاریابی‌ها ظرفیت افزایش آن را داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در پاسخ به این پرسش که میزان رشد صادرات نسبت به سال گذشته چه میزان است؟ تصریح کرد: میزان صادرات نسبت به سال گذشته، تفاوت محسوسی نداشته است.

آرگون در ادامه بیان کرد: یکی از عوامل رشد صادرات غیرنفتی ، وضعیت کیفیت و جذابیت تولیدات بهبود پیدا کرده باشد. همین موضوع راه حل مناسب و کاملا عملیاتی برای افزایش سهم ایران در بازارهای جهانی و رشد میزان رقابت تجار ایرانی با سایر کشورهاست.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با تاکید بر تمرکز جدی بر بخش تولید، افزود: به طور قطع تمرکز به بازار محصولات تولیدی و همچنان برطرف‌سازی نواقص گذشته، جای خود را در بازار جهانی ثابت خواهیم کرد.

به گفته آرگون، بسته‌بندی در تولید و استفاده از تکنولوژی روز می‌تواند به بهبود کیفیت تولید کمک‌رسان باشد.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با تاکید بر عدم ثبات قیمت مواد اولیه در بازارها، گفت: تولید با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، نوسانات موجود در قیمت‌ها نیز یکی از عمده‌ترین این مشکلات بوده که نیاز جدی به توجه مسئولان مربوط دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.