کد مطلب: ۳۸۵۶۵۲

گفتگوی تجارت‌نیوز با سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران:

حضور محمدرضا مودودی در تجارت‌نیوز / اعلام آخرین تصمیمات جدید برای صادرات غیرنفتی

حضور محمدرضا مودودی در تجارت‌نیوز / اعلام آخرین تصمیمات جدید برای صادرات غیرنفتی

محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت که مدت‌هاست در این سازمان فعالیت مستمر دارد با حضور در تجارت‌نیوز از آینده تجارت ایران سخن می‌گوید و پیش‌بینی خود از وضعیت آینده تجاری کشور را تشریح می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین آمارها از وضعیت تجارت ایران در نخستین ماه از سال ۱۳۹۸ نشان می‌دهد که تراز تجاری کشور در این ماه مثبت بوده است.
براساس جدیدترین آمارها صادرکنندگان ایرانی در ماه نخست سال جاری بدون احتساب نفت خام حدوداً ۲.۵ میلیارد دلار صادرات داشته‌اند.

از نگاه کارشناسان سال ۹۸ احتمالا رکورد جدید صادرات به عراق به ثبت می‌رسد و روند صادرات توسط جوانان صادرکننده بهبود می‌یابد.

فعالان تجاری می‌گویند در سال 98 موانع تجاری با عراقی‌ها برطرف خواهد شد و امسال نیز رکورد صادراتی جدیدی با عراق به ثبت می‌رسد. به طوری‌که حجم صادرات با این کشور حدود ۲۰ میلیارد دلار می‌‌شود. در عین حال تجارت ایران با دیگر کشورها چشم‌انداز این چنین مثبتی به نظر می‌رسد که نداشته باشد.

محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت با حضور در تحریریه تجارت‌نیوز از گذشته، حال و آینده تجارت خارجی سخن می‌گوید و پاسخ می‌دهد که چرا تجارت ایران با سایر کشورها دچار نوسان شده است. او همچنین قرار است پیش‌بینی خود از وضعیت واردات خودرو، ثبت سفارش انواع محصولات و تاثیر اینستکس در تجارت را تشریح کند.

11 23

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.