کد مطلب: ۶۶۵۹۶۸

ارسال نشدن پیامک به متقاضیان نهضت ملی به چه معناست؟

ارسال نشدن پیامک به متقاضیان نهضت ملی به چه معناست؟

به گفته مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اگر متقاضیان نهضت ملی مسکن تاکنون پیامکی دریافت نکرده‌اند یعنی هنوز زمین مسکن برای آنها تامین نشده یا اینکه تعداد متقاضیان در آن شهر و استان زیاد است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اگر تاکنون پیامک برای متقاضیان نهضت ملی مسکن ارسال نشده به این معناست که هنوز زمین مسکن آنها تامین نشده و تعداد متقاضیان در آن شهر و استان زیاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داد، پروانه اصلانی افزود: وام ودیعه مسکن سال ۱۴۰۱ با مبالغ و منابعی که سال قبل برای وام مسکن تعیین شد تفاوت دارد. مبلغ این وام به میزان ۴۰ هزار میلیارد تومان از منابعی تخصیص یافته که سیستم بانکی موظف است؛ در سال ۱۴۰۱ به بخش مسکن بپردازد تا برای تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شود.

به گفته وی با کدرهگیری‌هایی که از ابتدای سال ۱۴۰۱ صادر شده می‌توان برای وام ودیعه امسال ثبت‌نام کرد.

همچنین کسانی که اسفندماه پارسال کدرهگیری دریافت کرده‌اند نیز در صورتی که اسفند امسال کد رهگیری جدید قرارداد برای آن‌ها صادر شود، امکان ثبت درخواست پیدا می‌کنند. این متقاضیان باید برای ثبت تسهیلات ودیعه مسکن به سامانه مراجعه کنند و در همان زمان امکان دریافت تسهیلات برای آنها فراهم می‌شود.

او می گوید: تاکنون ۱۷۰ هزار نفر برای وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت امسال مربوط به کسانی است که تاکنون وام مسکن دریافت نکرده‌اند.

بنابراین به محض آنکه زمین متقاضی تامین شود، پیامک برای آنها صادر می‌شود و عدم ارسال پیامک برای متقاضیان صرفا به معنای عدم‌تایید شرایط آنها نیست بلکه به معنای آن است که زمین موردنظر هنوز برای آنها تخصیص نیافته است.

تاکنون ۱۷۰ هزار برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند و سقف ودیعه مسکن با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا می نویسه شهر شما موجود نمی باشد بعدا مراجعه کنید ..من رفتم کد رهگیری گرفتم اجاره هستم..چرا ….

  • ع

    یعنی چی پیامک نیومده یعنی زمین نیست. ما پرند هستیم چیزی که زیاده زمین و بیابون هست اینجا

  • ناشناس

    یعنی چی که زمین نیست خدا داده زمین توی شیراز
    تعداد متقاضی هم که زیاده بخاطر اینه که هرچی میشنویم و میبینیم آدمای روستایی یا اطراف استان ها هستن والا باید اولویت با افرادی باشه که جَد در جَدشون ساکن شهر بودن