کد مطلب: ۲۱۵۹۱۰

از فردا موج بارشی جدید وارد کشور می‌شود

از فردا موج بارشی جدید وارد کشور می‌شود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسي، سامانه‌اي كه سه روز در كشور فعال بود امروز به مرزهاي شرقي مي‌رسد و موجب بارش باران در استان‌هاي خراسان شمالي و رضوي خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این سامانه تا ساعتی دیگر از کشور خارج خواهد شد اما در دیگر مناطق کشور به جز نواحی شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی که به صورت خفیف شاهد بارش باران خواهیم بود، جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس تعلام سازمان هواشناسی، از فردا موج جدید بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود.

این سامانه ابتدا بخش‌هایی از شمال غرب کشور را در بر می‌گیرد و به تدریج رگبار، رعد و برق و وزش تندباد را برای استان‌های واقع در مناطق البرز مرکزی و زاگرس به همراه خواهد داشت.

در این مناطق به جز بارش باران وزش شدید باد نیز پیش بینی می‌شود و از امروز بعد از ظهر در استان‌های اردبیل و گیلان شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

این رویداد جوی باعث افزایش دما در آن مناطق به ویژه سواحل دریای خزر می‌شود به طوری که در رشت دمای هوا روز جمعه 15 درجه افزایش خواهد داشت.

این شرایط کم و بیش در غرب استان مازندران نیز رخ خواهد داد اما از شنبه دوباره شاهد کاهش دما در سواحل دریای خزر خواهیم بود.

بر این اساس، سرعت وزش باد در استان اردبیل و گیلان به حدی خواهد بود که احتمال بروز خسارت در این مناطق وجود دارد و پیش بینی شده است سرعت وزش باد به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت در روز جمعه برسد.

آسمان تهران هم امروز صاف تا کمی ابری است و دمای هوا در گرم‌ترین زمان به 22 درجه بالای صفر می‌رسد.

منبع‌: شبکه خبر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.